برگزیدگان رشته معارف قرآن و حدیث مسابقات قرآن کریم گیلان معرفی شدند

برگزیدگان رشته های معارف قرآن و حدیث چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآنی مشخص شدند.

برگزیدگان رشته معارف قرآن و حدیث مسابقات قرآن کریم گیلان معرفی شدند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزیدگان رشته‌های معارف قرآن و حدیث چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآنی اظهار کرد: آزمون این افراد ۲۰ تیر ماه و به شیوه اینترنتی و همزمان با برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم برگزار شد.

وی اعلام کرد: در رشته حدیث بخش برادران، مهدی حکیمی راد از ماسال، صفرعلی احدی از رشت و علی لاغر فیروزجائی از لنگرود اول تا سوم شدند.

علیزاده گفت: در رشته تفسیر بخش برادران، غلام رضا خداداد از فومن، نوید هوشمندپور ریک از تالش و محمد شعبانی از شفت رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه در رشته حدیث بخش خواهران، سودابه رمضان پور از لنگرود، سیده زینب تقوی پور و مونا باغبان هنردوست از رشت رتبه‌های برتر را کسب کردند ادامه داد: در رشته تفسیر قرآن کریم بخش خواهران، مژگان نجفی از آستانه اشرفیه اول، زهرا رنجبر چوبه از صومعه سرا و سیده معصومه اسماعیلی تسیه از رشت مشترکاً دوم و طیبه نوروزی فخبی از رشت سوم شدند.

علیزاده اعلام کرد: در رشته تفسیر موضوعی قرآن کریم بخش خواهران، زهرا رویتوند از رشت، صدیقه بهار مست از فومن و مریم تقی زاده اشکوایی از رشت اول تا سوم شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه