مرگ مشکوک نوجوان ۱۴ ساله گیلانی در استخر شنا + جزییات

جسد یک نوجوان ۱۴ ساله در استخر شنای دانشکده تربیت بدنی گیلان پیدا شد.

مرگ مشکوک نوجوان ۱۴ ساله گیلانی در استخر شنا + جزییات

به گزارش هشت دی،نوجوان ۱۴ ساله ای به نام امیر حسین احمدی سراوانی که در کلاس آموزش شنای استخر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان ثبت نام کرده بود ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه پنجشنبه شب جسد بی جانش به شکل مرموزی در  عمق ۴/۵ متری استخر دانشکده پیدا شد.

 بنا بر اظهار پدر امیر حسین این اتفاق ناگوار در شرایطی حادث شد که او هنوز در دوره مقدماتی آموزش شنا بوده و پنجمین جلسه حضورش را تجربه می کرد و با فنون و تکنیک های شنا آشنایی کاملی نداشت!

وی افزود: پسرم بسیار منضبط ، حرف شنو و وقت شناس بود و امکان نداشت بدون هماهنگی با خانواده کاری انجام دهد و یا بعد از کلاس های آموزشی بیرون بماند اما متاسفانه روز پنجشنبه بعد از سپری شدن وقت کلاس آموزش شنا با تاخیر او مواجه شدیم و به هرجا و هرکس که فکر می کردیم از او اطلاع داشته باشد تماس گرفتیم اما خبری از او نشد و در پیگیری های شخصی به استخر شنا مراجعه کردیم که با قفل بودن درب آنجا مواجه شدیم و در ادامه پس از تلاش زیاد موفق شدیم به محوطه استخر ورود کنیم که متاسفانه جسد فرزندم را کف استخر و در حالی که جان در بدن نداشت پیدا کردیم.

 

 

وی افزود:  امیدوارم دستگاه قضایی و پلیس آگاهی استان با ورود جدی به این موضوع حساس و پراهمیت که با مرگ مشکوک نوجوان ۱۴ ساله ای همراه شده ، خاطیان و مقصرین این حادثه ناگوار را مجازات کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
فقط لعنت
در حاشیه