عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت:

افتتاح فروشگاه دائمی عفاف و حجاب در رشت اقدامی بزرگ در راستای حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی است

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت به حمایت از تولید کنندگان پوشاک اسلامی در راستای ترویج پوشش مناسب در جامعه تاکید کرد.

افتتاح فروشگاه دائمی عفاف و حجاب در رشت اقدامی بزرگ در راستای حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی است

به گزارش ۸دی، فاطمه شیرزاد در مراسم افتتاح بزرگترین فروشگاه دائمی عفاف و حجاب در رشت با تاکید بر اینکه بدحجابی توطئه دشمنان است افزود: مسئوولین باید افزایش ولنگاری‌های اجتماعی را جدی بگیرند و اجازه ندهند اهداف پلید دشمنان در سایه تهاجم فرهنگی و … تحقق پیدا کند زیرا استمرار نمایشگاه‌های عفاف و حجاب از جمله ضروریات جامعه امروزی است.

شیرزاد چادر را به عنوان حجاب برتر و نشان ملی زنان ایرانی معرفی کرد و گفت: مسئوولین فرهنگی برای مقابله با بدحجابی که برگرفته از افکار مسموم دشمنان ایران اسلامی است باید برنامه ریزی اصولی و اساسی داشته باشند.

وی با تاکید به حمایت مدیریت شهری از برنامه‌های فرهنگی عفاف و حجاب در رشت افزود: امیدوارم مدیریت شهری نیز با توجه بیشتر به مقوله عفاف و حجاب و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان حرکت کند.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت خواستار استمرار نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در رشت شد و گفت: افتتاح فروشگاه دائمی عفاف و حجاب در رشت یک اقدام بزرگ و قابل تحسین در راستای حمایت از پوشش مناسب و تولیدکنندگان پوشاک اسلامی است.

بزرگترین فروشگاه دائمی عفاف و حجاب با عنوان سحر در پل عراق رشت افتتاح شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه