اداره کل هواشناسی گیلان:

آسمان گیلان تا پایان هفته آفتابی است

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا پایاه هفته جاری صاف و آفتابی گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

آسمان گیلان تا پایان هفته آفتابی است

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی با اشاره به استقرار جوی پایدار در نقشه های هواشناسی اظهار کرد: آسمان صاف و آفتابی و همچنین گاهی وزش باد مورد انتظار است.

وی ادامه داد: گاهی با گذر امواج به نسبت ناپایدار، افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود و این شرایط بطور متناوب تا پایان هفته در منطقه تداوم دارد.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، اواخر وقت احتمال رگبار و رعدوبرق پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۲ درجه مربوط به بندرآستارا و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان با ۱۳ درجه ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۳۱ درجه و کمینه دمای فردا در مرکز استان را ۲۱ درجه عنوان کرد.

به گفته غلامی، ارتفاع موج دریا طی امروز بین ۲ / ‏‬ ۰ تا ۶ / ‏‬ ۰ متر، دمای آب ۲۹ درجه سلیسوس و شرایط برای شنا با احتیاط مناسب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه