دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گیلان خبر داد:

برگزاری ۳ویژه برنامه محوری در هفته عفاف و حجاب در گیلان

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به برگزاری ۳ویژه برنامه محوری در هفته عفاف و حجاب در گیلان، گفت: همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده در روز ۲۰ تیر در پیاده راه فرهنگی رشت با اجرای برنامه های متنوع در میدان شهداری رشت برگزار می شود.

برگزاری ۳ویژه برنامه محوری در هفته عفاف و حجاب در گیلان
به گزارش ۸دی، حسن کربلایی دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گیلان در نشست هماهنگی برگزاری هفته عفاف و حجاب در رشت گفت: امروزه که دشمن همه ترفندهایش را برای به چالش کشیدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه مسئله عفاف و حجاب بکار بسته، وظیفه همگان به ویژه مسئولان اجرایی و رسانه ملی برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان، بکارگیری شیوه های نوین در گسترش این فرهنگ دینی است.
وی با بیان اینکه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گیلان همه توانش را برای اجرای بهتر این فریضه الهی به ویژه در زمینه عفاف و حجاب در گیلان به کار گرفته است افزود: تقارن هفته حجاب و عفاف با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام ا.. علیها بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب است.
دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گیلان از برگزاری ۳ویژه برنامه محوری در گیلان در هفته عفاف و حجاب در گیلان خبر داد و افزود: همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده در روز ۲۰ تیر در پیاده راه فرهنگی رشت با اجرای برنامه های متنوع در میدان شهداری رشت برگزار می شود.
کربلایی ادامه داد: همایش آمران به معروف و ناهیان به معروف با عنوان رستگاران در تاریخ ۲۲تیر و همایش مسئولان دستگاه های اجرایی با محوریت عفاف و حجاب و با موضوع تحکیم بنیان خانواده در استانداری گیلان در تاریخ ۲۲ تیر از مهمترین این برنامه هاست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه