آغاز نام‌نویسی بیمه تکمیلی اهالی فرهنگ هنر و رسانه

نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی عمر و حوادث اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آغاز شد.

آغاز نام‌نویسی بیمه تکمیلی اهالی فرهنگ هنر و رسانه

به گزارش ۸دی، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: اعضای صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌توانند بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه سرمد از اول تا ١٢ تیرماه با مراجعه به وب‌سایت صندوق به نشانی www.honarcredit.ir ثبت‌نام و از خدمات بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث بهره‌مند شوند.

وی، با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام قابل تمدید نیست، افزود: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌شوند و مابقی هزینه برعهده صندوق است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه خدمات بیمه تکمیلی همانند سال گذشته در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌شود، گفت: بر این اساس متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت‌نام کنند.

قاسم مصفا، با اشاره به اینکه تمامی خدمات به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو به اعضا ارائه می‌شود، افزود: بر اساس مقررات، ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر است.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به پایان مهلت قرارداد بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت بیمه سرمد (در تاریخ ٣١ خرداد ٩٨) تمامی افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی بدون استثناء فقط یک ماه تا تاریخ ٣٠ تیر ٩٨ فرصت دارند نسبت به ثبت هزینه‌ها از طریق سامانه بیمانو و ارسال مدارک پزشکی از طریق اداره پست اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه