مسئول معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

رسانه نماینده جامعه بوده و نباید محدود شود

مسئول معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت: رسانه‌ها نماینده جامعه بوده و بیان مشکلات عموم مردم وظیفه آن‌ها است و نباید آنها را محدود کرد؛ زیرا حد فعالیت آنها در قانون مشخص شده که نباید برخلاف شرع و مصلحت عموم باشد.

رسانه نماینده جامعه بوده و نباید محدود شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، قاسم مصفا پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» در تالار مرکزی رشت با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، اظهار کرد: رسانه‌ها یکی از عوامل تأثیرگذار در حضور حداکثری مردم در انتخابات بودند.

باید نقدپذیری و شیوه نقدکردن را تمرین کنیم

وی با بیان اینکه باید نقدپذیری را تمرین کنیم، افزود: باید شیوه نقدکردن را نیز تمرین کرد؛ اما متأسفانه برخی مدیران اصلاً نقدپذیر نیستند.

مسئول معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تصریح کرد: رسانه‌ها نماینده جامعه بوده و بیان مشکلات عموم مردم وظیفه آن‌ها است و نباید آنها را محدود کرد؛ زیرا حد فعالیت آنها در قانون مشخص شده که نباید برخلاف شرع و مصلحت عموم باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره «در مسیر انتخاب» دارای دو بخش ویژه جوانی جمعیت و غزه است، بیان کرد: ۱۳ خبر، ۲۲ تیتر و ۱۵۲ اثر در دو بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره رسید.

 گفتنی است ۴۳۴ اثر به جشنواره “فصلی رسانه‌های گیلان” ارسال شده است که ۱۰ برگزیده در این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه