مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

۲۰ اثر هنری با محوریت هویت و فرهنگ گیلان در حال تدارک است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن فرهنگ و هویت اصیل گیلانی را مورد هجمه قرار داده است اظهار کرد: ۲۰ اثر هنری با محوریت هویت و فرهنگ گیلان در حال تدارک است.

۲۰ اثر هنری با محوریت هویت و فرهنگ گیلان در حال تدارک است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، امیرحسین طاهری پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن فرهنگ و هویت اصیل گیلانی را مورد هجمه قرار داده است، اظهار کرد: ۲۰ اثر هنری با محوریت هویت و فرهنگ گیلان در حال تدارک است.

 وی تصریح کرد: اعتبارات مختلف به منظور تولید آثار فرهنگی و هنری و با هدف حل مشکلات جامعه اختصاص داده شده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: یکی از اهداف در قرارداد طرح شهید آوینی، این است که تمام نقاط و بخش‌های گیلان از این طرح فرهنگی و هنری برخوردار شوند.

نکات مثبت استان گیلان توسط رسانه‌ها منعکس شود

 طاهری با بیان اینکه تعدد و تکثر رسانه‌ای در گیلان پویا است، افزود: استانداری گیلان بیشترین حمایت را از رسانه‌های این استان در مقایسه با تهران دارد.

 وی با بیان اینکه بخش‌ها و نکات مثبت از استان گیلان توسط رسانه‌ها منعکس شود، گفت: موضوعاتی نظیر حجاب و مسائل مربوط به غزه و… باید به صورت تخصصی در رسانه‌های گیلان پرداخته شود.

در پایان این مراسم از «مریم بزرگی» عکاس پایگاه خبری «هشت‌دی» برای تولید اثر «اجتماع کودکان رودسری در حمایت از غزه» به عنوان شایسته تقدیر در بخش عکس جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» تقدیر شد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه