رییس هیات فوتبال گیلان:

مردم دوست دارند دروغ بشنوند!/ مالک سابق سپیدرود ۱۴ بار به دادگاه رفته است

رییس هیأت فوتبال گیلان با بیان اینکه در زمان موفقیت ها هیچ تصویری از ما نیست گفت: ولی در زمان شکست ما نمره اول  هستیم که باید پاسخگو باشیم و علت شکست نام برده می شویم.

مردم دوست دارند دروغ بشنوند!/ مالک سابق سپیدرود  ۱۴ بار به دادگاه رفته است

به گزاش ۸دی، قربانعلی الماس خاله در برنامه با ورزش شبکه استانی سیمای مرکر گیلان (باران ) با بیان اینکه تیم های فوتبال وقتی ادعای حرفه ای  بودند می کنند باید دخل و خرج آنها یکی باشد و اگر نباشد باید راهکار پیدا کنند، اظهار کرد:  وقتی قانون درستی در مجلس تصویب نمی کند و می گویند که که نباید به فوتبال حرفه ای کمک کرد  استانی مثل اصفهان می اید راهکار پیدا می کند.

وی افزود: بیان اینکه کارخانه های فولاد مبارکه و ذوب آهن ورود می کنند با با اینکه دولتی هستند شما حتی تیم های دیگر فوتبال مانند پیکان، سپاهان، فولاد خوزستان و… را هم می بینید که راهکار پیدا کردند.

رئیس هیات فوتبال گیلان با بیان اینکه مردم فکر می کنند همه کارها را ما باید انجام دهیم گفت: مشکلات زیاد بوده و هیات فوتبال ورود کرده است اما دلار گران می شود، صنایع  گیلان خوابیده، زمین خراب است، استادیوم نداریم همه را به “الماس خاله” می گویند، چرا ؟! چون ما ورود کرده ایم.

وی افزود: ما صاداقانه داریم برای مردم کار می کنیم اما خود مردم هم انگار م یخواهند مسئولین به آن ها دروغ بگویند!

رئیس هیات فوتبال گیلان ادامه داد: پرسنل و کارکنان هیات فوتبال گیلان بیشتر از حد توان خود  تلاس کرده اند.

وی با بیان اینکه با هیأت فوتبال سپیدرود را از لیگ دو به لیگ برتر رساند افزود: طبق قانون هیات فوتبال نمی تواند در لیگ برتر تیمداری کند که ما تیم را به میر شهاب مومنی بعد از استعفا از نائب رییسی هیات فوتبال واگذار کردیم.

الماسخاله با اشاره به پرداخت های مسکنی شهرداری رشت و دولت به سپیدرود، ادامه داد: به خاطر همین پول ها الان آقای مومنی ۱۴ بار به دادگاه فراخوانده شده است.

 الماس خاله با بیان اینکه در زمان موفقیت ها هیچ تصویری از ما نیست گفت: ولی در زمان شکست ما نمره اول  هستیم که باید پاسخگو باشیم و علت شکست نام برده می شویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه