مسابقات گرندپری تکواندو ۲۰۱۹ – رم؛ مردانی برنزی شد

تکواندوکار سنگین وزن ایران در مرحله نیمه‌نهایی برابر نماینده روسیه قهرمان جهان ۲۰۱۹ نتیجه را واگذار کرد و بر سکوی سومی ایستاد.

مسابقات گرندپری تکواندو ۲۰۱۹ – رم؛ مردانی برنزی شد

به گزارش هشت دی،مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از دیروز (جمعه – ۱۷ خردادماه) با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان شامل ۲۵۵ نفر از ۵۳ کشور در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در سالن فورو ایتالیکو رم آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم برگزار شد که میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران به روی شیاپ‌چانگ رفتند.

سجاد مردانی در نخستین گام «رامین عزیزوف» آذربایجانی را با نتیجه ۱۱ بر ۳ شکست داد؛ سپس به مصاف «جاناتان هیلی» از آمریکا رفت و ۱۳ بر ۹ به برتری رسید. در ادامه بر «ودران گولس» از کرواسی ۱۹ بر ۱۵ غلبه کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

کاپیتان با اخلاق تیم‌ملی در مرحله نیمه‌نهایی رو در روی «ولادیسلاو لارین» روس دارنده مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی جهان، ۲ طلای قهرمانی اروپا، ۷ طلا و نقره گرندپری قرار گرفت و در حالیکه تا راند دوم از حریف خود جلو بود، در راند سه نتیجه را ۹ بر ۴ واگذار کرد و به نشان برنز رسید.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه