مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

اسرار و رموز عملیات فتح خرمشهر باید بازگو شود

عبدالله پاکاری در نشست صمیمی با آزادگان شهرستان رشت که در آستانه یوم الله سوم خرداد برگزار شد،حضور ملت در صحنه را خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست و اظهار کرد:حمایت و پشتیبانی ملت از انقلاب و نظام در سایه ولایت عاملی است که همواره دشمنان را مایوس و ناامید می کند.

اسرار و رموز عملیات فتح خرمشهر باید بازگو شود

به گزارش ۸دی، عبدالله پاکاری پیش از ظهر امروز با بیان اینکه علیرغم خواست دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه هرچه تمام تر برگزار کردیم،گفت:آمریکا و ایادی استکباری آن می گفتند ایران چله انقلابش را نخواهد دید،اما حضور گسترده و معنادار مردم انقلابی ایران در همه مناسبت های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب آبی بود که بر آتش دشمنان ریخته شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه جانبازان، آزادگان و ایثارگران در کنار آحاد ملت در گام دوم انقلاب نیز نقش آفرین خواهند بود،اضافه کرد:حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر منشا اثر و برکت برای کشور و نظام است.

پاکاری هشت سال دفاع مقدس را مقطعی پرافتخار در تاریخ کشور و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد:یوم الله سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در دفتر دفاع مقدس است و درخشش خاصی دارد،زیرا رزمندگان اسلام در این حماسه بزرگ سرنوشت جنگ را به نفع ایران عوض کردند.

وی با اشاره به گذشت ۳۷ سال از حماسه فتح خرمشهر،بر لزوم آشکارسازی و روشنگری همه ابعاد و زوایای این پیروزی تاکید کرد و متذکر شد: ملت ایران با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کردند و پیروز شدند لذا اسرار و رموز عملیات الی بیت المقدس باید بازگو شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان گیلان در عملیات آزادسازی خرمشهر ۲۶۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است،یادآور شد:آزادسازی خرمشهر به مثابه یک معجزه الهی است و همانگونه که معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد» لذا پیام این حماسه غرورآفرین باید به نسل های آینده منتقل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سمیعی، مدرس حوزه علمیه نیز،با بیان اینکه انبیای الهی مبعوث شدند تا رب و پروردگار را به انسان ها معرفی کنند،گفت:خداوند همه ذرات عالم را هدایت می کند و هیچ موجودی را به حال خود واگذار نکرده است.

وی ربوبیت را دارای سه رکن خالق بودن، منعم بودن و عالم بودن دانست و تصریح کرد:خالقیت از آن خداست و همه نعمت های هستی از ذات حضرت حق نشات می گیرد و کسی قادر به احصای این نعمت ها نیست.

این کارشناس دینی با بیان اینکه ظاهر و باطن انسان موحد یکی است،خاطرنشان کرد:انسان مومن موحد هرگز با دشمنان خدا و اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) دست دوستی نمی دهد و در برابر ظالمان و ستمگران سر تسلیم فرود نمی آورد.

حجت الاسلام سمیعی وهابیت را بزرگترین مشکل امت اسلام دانست و یادآور شد:صهیونیسم ریشه در وهابیت دارد،اما به برکت انقلاب و امام و شهدا و رهبری امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهره کریه آنان را آشکار کرده است.

وی با بیان اینکه آل سعود مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشیده اما علیه رژیم غاصب صهیونیستی هیچ اقدامی نمی کند،گفت: امروز ایران اسلامی خار چشم آمریکا و اسرائیل و وهابیت است و لذا این همه فشار و تحریم و تهدید به خاطر استکبارستیزی ملت ایران است.

مدرس حوزه علمیه ظلم و بدعهدی را خاصیت استکبار دانست و عنوان کرد:کسی جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد و به برکت ولایت قدرت ایران در جهان می درخشد،اما در جنگ اقتصادی و فرهنگی و سیاسی با دشمنان هستیم و باید بنا به فرموده مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار دهیم تا به فتوحات بعدی دست پیدا کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه