آخرین وضعیت تولید سامانه ایرانی رصد عملکرد سرویس مدارس

محققان ایرانی سامانه‌ای بومی ارائه دادند که از طریق این سامانه، خانواده‌ها می‌توانند رفت‌وآمد سرویس مدارس فرزندان‌شان برای جابه‌جایی دانش‌آموزان را پایش کنند.

آخرین وضعیت تولید سامانه ایرانی رصد عملکرد سرویس مدارس

به گزارش هشت دی،امیر صمیمی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به دغدغه والدین درباره عملکرد سرویس مدارس گفت: سامانه‌ای ایجاد کرده‌ایم که این امکان را می‌دهد تا اطلاعات عملکردی رانندگان سرویس مدارس مشخص شود، به این صورت که سرویس پردازشی به شرکت خودکار از طریق اپلیکیشن انجام می‌شود و  اپلیکیشن در اختیار والدین قرار می‌گیرد.

وی افزود: در مرحله اول، بحث نظم عملکردی و پایش را انجام دادیم تا والدین بدانند سرویس کجاست و آیا به مقصد رسیده است یا خیر؛ مدارس زیادی هم از این مساله استقبال کردند که نشان می‌دهد این مساله دغدغه جدی برای مدارس و خانواده‌ها بوده است.

صمیمی ادامه داد: البته در حال به روز کردن این سامانه هستیم و روز به روز مسائلی که دغدغه مردم است به آن اضافه می‌شود، به طور مثال شاخص عملکردی و تاریخچه سرویس برای رسیدگی بهتر به عملکرد رانندگان نیز در این سامانه طراحی شده است.

وی گفت: ما شاخص عملکردی پایش‌پذیری را طراحی کردیم که میزان همکاری رانندگان را با مساله پایش نشان می‌دهد، همچنین شاخص‌های ایمنی و نظم نیز در این طرح درنظر گرفته شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه