رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کل کشور خبر داد:

دستیابی محققان ایرانی به فراورده طبیعی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا

رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کل کشور از دستیابی محققان ایرانی به فراورده طبیعی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا خبر داد و گفت: متخصصین ایمونولوژی توانستند به فرآورده طبیعی و سنتی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن به شکل تزریقی به نام G2 دست پیدا کنند.

دستیابی محققان ایرانی به فراورده طبیعی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا

به گزارش ۸دی،شکور امیدی امروز از دستیابی گروهی از متخصصین ایمونولوژی به فرآورده تزریقی تقویت کننده خبر و اظهار کرد: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی، محققان ایرانی طی یک فرایند علمی و تحقیقاتی ۲۰ ساله در دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط متخصصین ایمونولوژی توانستند به فرآورده طبیعی و سنتی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن به شکل تزریقی به نام G2 دست یابند.

وی با بیان اینکه فرآورده طبیعی G2 نظیر واکسن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن به شکل قابل اندازه گیری و کمی می شود، افزود: این فرآورده تاکنون هیچ گونه عوارضی نداشته و در حال حاضر در مرحله اخذ مجوز برای تولید انبوه است.

رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور با بیان اینکه بخشی از کارآزمایی بالینی G2 توسط کمیته علمی این انجمن انجام گرفته، تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار نفر از بیماران دیابتی در سال های گذشته پیش از ایام کرونا این فرآورده طبیعی را مصرف کرده که با توجه به اثربخشی مثبت این فراورده، بیماران، مبتلا به کرونا نشدند و همچنین برای تقویت ایمنی عموم جامعه نیز برای افراد داوطلب در سطوح مختلف استفاده شده است.

امیدی با بیان اینکه این موفقیت و دستاورد داخلی کمک به کادر درمانی کشور پس از ۱۸ ماه مبارزه طاقت‌فرسا با ویروس منحوس کرونا است، افزود: این دستاورد بزرگ موجبات اقتدار نظام اسلامی را در جهان فراهم می‌کند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور با بیان اینکه دستیابی به این موفقیت را به محضر ریاست جمهوری نیز اعلام کرده ایم، گفت: از رئیس جمهور خواسته شده با قید فوریت این محصول محققان دانشگاهی ایران را در چرخه اصلی درمانی کشور قرار دهد چرا که تیم تحقیقاتی این فرآورده تضمین می‌کنند که ضمن پیشگیری و درمان بیماران کرونایی، بار دیگر آرامش و سلامتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به عموم جامعه باز می گردد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه