نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

ملت ایران از موضع گیری رییس جمهور نسبت به برجام حمایت می کند/ نباید به کشورهایی که هدف شان براندازی نظام است اعتماد کنیم

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه بعد از آمریکا، اروپایی ها نیز دبه کردند، گفت: نباید به کشورهایی که هدف شان براندازی نظام است اعتماد کنیم.

ملت ایران از موضع گیری رییس جمهور نسبت به برجام حمایت می کند/ نباید به کشورهایی که هدف شان براندازی نظام است اعتماد کنیم

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با تصمیم ایران مبنی بر “توقف اجرای برخی تعهدات ایران ذیل برجام”، با بیان اینکه ملت ایران از موضع گیری رییس جمهور نسبت به برجام و غرب حمایت می کند، گفت: این موضع گیری باید ادامه پیدا کند باید بدانند ما جدی هستیم و اگر ما یک قدم عقب نشینی کنیم آنها چند قدم پیش روی می کنند.

وی با تائید حرکت رییس جمهور گفت: این حرکت اقدام خوبی است.

نماینده انزلی گفت: قراردادی بسته شد و در شورای امنیت مصوب شد اما بعد از آمریکا، اروپایی ها نیز دبه کردن و کار زشتی توسط غربی ها انجام شد.

وی افزود: این اقدامات اروپایی ها نشان داد کشور های دیگر هم اعتمادی به آنها نخواهند کرد.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به طور مثال کره شمالی از ایران الگو گرفته است و می گویند غربی ها زیر قولشان می زنند، اضافه کرد: سرنوشت لیبی هم از این دست الگوها است که براساس آن ارتباط خود را با این کشور ها طرح ریزی می کنند.

خسته بند با بیان اینکه نباید به کشورهایی که هدف شان براندازی نظام است اعتماد کنیم، تصریح کرد: برخی افراد که گرایش غرب گرایی دارند و غلبه  آنها به سمت غرب بود فکر می کردند با مذاکره و نرمش می توانند با غرب ارتباط داشت.

نماینده مردم انزلی در مجلس، اظهار کرد: خوی درندگی دشمن همین است آنها نمی خواهند ما پیشرفت کنیم و علم و دانش را بومی سازی کنیم و برای کشورهای دیگر الگو باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه