یک گیلانی آقای گل لیگ دسته دوم فوتبال شد

مهاجم تیم فوتبال شهرداری فومن با ۱۲ گل موفق به کسب عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ دسته دوم شد.

یک گیلانی آقای گل لیگ دسته دوم فوتبال شد

به گزارش هشت دی، رقابت‌های لیگ دسته دوم در دو گروه الف و ب با برگزاری ۲۶ هفته به پایان رسید و سجاد اخباری مهاجم تیم فوتبال شهرداری فومن با ۱۲ گل توانست آقای گل فصل ۹۷-۹۸ رقابت‌های لیگ دسته دوم شود.

اخباری در گروه ب رقابت‌ها مقابل بعثت کرمانشاه هتریک و مقابل خیبر خرم‌آباد دابل کرده و مقابل تیم‌های شهدای بابلسر، نیروی زمینی تهران، استقلال رامشیر، نفت و گاز گچساران، آرمان گهر سیرجان، پرسپولیس گناوه و شهدای بابلسر یک‌بار دروازه حریف را گشوده است.

در گروه ب رقابت‌ها، تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با کسب ۴۴ امتیاز به مقام قهرمانی دست‌یافته و به لیگ برتر صعود کرد و تیم نیروی زمینی تهران به‌عنوان تیم دوم راهی دیدار پلی‌آف شد.

در گروه الف این رقابت‌ها، کیوان مارابی از آوالان کامیاران با ۱۲ گل به‌صورت مشترک با سجاد اخباری موفق به کسب آقای گلی مسابقات شد، در این گروه میلاد پورصف شکن مهاجم داماش گیلان با ۱۱ گل در مکان بعدی ایستاد.

در این گروه تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با کسب ۵۴ امتیاز به‌عنوان تیم نخست گروه الف، مستقیماً به رقابت‌های لیگ دسته اول صعود کرد و داماش گیلان با کسب ۴۷ امتیاز راهی دیدار پلی‌آف شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه