سپیدرود 3 - تراکتورسازی 1؛

کار بزرگ سپیدرود در خانه/ پیروزی شاگردان دست نشان در مسابقه جذاب

سپیدرود در دیداری حساس تراکتورسازی را شکست داد تا همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد.

کار بزرگ سپیدرود در خانه/ پیروزی شاگردان دست نشان در مسابقه جذاب

به گزارش  ۸دی، سپیدرود که عصر امروز در وزشگاه سردار جنگل میزبان تراکتورسازی بود، در دیداری جذاب و پر حادثه دست به کار بزرگی زد و با پیروزی بر تراکتور علاوه بر زنده نگه داشتن امید خود برای بقا در لیگ برتر معادلات قهرمانی را نیز تغییر داد.

 

داور:رضا مهدوی
کمک ها: علی اکبر نوری – یوسف مغروری
کمک داوران اضافی: علی صفایی – عبدالنبی پورخلف
داور چهارم: محمدعلی پورمتقی
ناظر: ابوطالب طاهریان

سپیدرود:

ایمان صادقی، میثم فردوسی (دقیقه ۸۱- محمد غلامی)، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی، محمد بلبلی، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی (۸۷- علی عباسی)، حسین شنانی، میلاد قربان زاده و ابراهیم لطفی

سرمربی: نادر دست نشان

تراکتورسازی:

محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور (دقیقه ۶۵- سیداحمد موسوی)، اکبر ایمانی (دقیقه ۸۶- علیرضا نقی زاده)، مسعود شجاعی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس

سرمربی: ژرژ لیکنز

کارت زرد:

دقیقه ۳۷- محمد طیبی
دقیقه ۴۰- حسین شنانی

دقیقه ۴۵- میلاد شیخ سلیمانی

دقیقه ۵۴- اکبر ایمانی

دقیقه ۹۰+۳: محمد بلبلی

اخراج:

دقیقه ۹۵ جواد آقایی پور

شرح گل:

دقیقه ۲- سپیدرود یک – تراکتورسازی صفر، (مهرداد بایرامی): ایمان سلیمی پاس رو به عقبی را برای فروزان ارسال کرد که توپ با پله شدن در اختیار گلر مهمان گرفت و او با اشتباهی مهلک توپ را در اختیار بایرامی قرار داد و این مهاجم با ضربه روی پا گل اول را برای سپیدرود به ثمر رساند.

دقیقه ۲۳- سپیدرود یک – تراکتور یک، (مسعود شجاعی): کاپیتان تراکتور از سمت راست صاحب موقعیت شد و با تیزهوشی مثال زدنی از خروج صادقی استفاده کرد و توانست به زیبایی و با چیپ استثنایی دروزاه سپیدرود را بازی کند و نتیجه بازی را به تعادل بکشد.

دقیقه ۳۳- سپیدرود دو – تراکتورسازی یک، (میثم فردوسی): بازیکنان سپیدرود با انجام پرس در پشت محوطه جریمه تراکتور توپ را در اختیار گرفتند و بلبلی با پاسی میثم فردوسی را صاحب موقعیت کرد. این هافبک هم با انجام حرکت بدن زیبا و سپس شلیک شوت استثنایی توپ را به گوشه دروازه فروزان فرستاد.

دقیقه ۶۶- سپیدرود سه – تراکتورسازی یک، (مهرداد بایرامی): حسین شنانی با حرکت تکنیکی از میانه زمین طیبی را از پیش رو برداشت تا با نفوذ به محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه شلیک کند. در ادامه فروزان با دفع اشتباه و‌ عجیبی توپ را جلوی پای بایرامی قرار داد تا او با فروپاشی دروازه اختلاف را به دو برساند.

موقعیت حساس:

دقیقه ۶- شوت خطرناک حسین شنانی از پشت محوطه جریمه را محسن فروزان از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه ۸- شوت زمینی و خطرناک مهرداد بایرامی از داخل محوطه جریمه در اختیار گلر تراکتورسازی قرار گرفت.

دقیقه ۱۷- دانیال اسماعیلی فر با پاس در عمق عالی استوکس را با صادقی تک به تک کرد که شوت این بازیکن به صورت خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶- دژاگه از سمت چپ زمین کرنر را به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر خطرناک طیبی پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۴۱- مسعود شجاعی از پشت محوطه جریمه باز هم موقعیت شوتزنی پیدا کرد که ضربه سر ضرب و روی پا او به طور خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۲- حسین شنانی از پشت محوطه جریمه ضربه فنی و خطرناکی را به سمت دروازه شلیک کرد که محسن فروزان آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۱- احسان حاج صفی سانتر خطرناکی را بر روی دروازه انجام داد که ضربه سر استوکس از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸- شوت خطرناک و روی پای احسان حاج صفی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵- شوت محکم و کات دار شنانی از پشت محوطه جریمه در اختیار محسن فروزان قرار گفت.

حاشیه:

*سوگیتا، بازیکن ژاپنی تراکتورسازی بزرگترین غایب این تیم در بازی با سپیدرود خواهد بود.
*هواداران تراکتور جایگاه خود را به طور کامل تکمیل کرده‌اند.
*هواداران دو تیم با حضور تیم‌های مورد علاقه خود در زمین برای گرم کردن، تشویق زیادی را انجام دادند سپس با یکدیگر کری فراوانی خواندند.
*مهرداد بایرامی پس از ثبت گل هیچ گونه شادی گلی را انجام نداد. او سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را دارد.

*محسن فروزان بعد از اینکه شوت خطرناک شنانی را به کرنر فرستاد، عصبانی با کشت بر روی زمین کوبید و از عملکرد خط دفاعش انتقاد کرد.
*میلاد قربان زاده پس از خطای شجاعی بر روی زمین افتاد که همین باعث جدال لفظی بازیکنان دو تیم شد.
*تراکتوری‌ها با وجود اینکه حسین شنانی بر روی زمین افتاده بود بازی را ادامه دادند که این کار اعتراض شدید هواداران سپیدرود را به همراه داشت.
*محسن فروزان بعد از ۷۴۱ دقیقه دروزاه خود را باز شده دید تا نتواند رکورد کلین شیت حسین حسینی را در ادامه لیگ برتر بشکند.

*طیبی چند دقیقه بعد از دریافت کارت زرد درگیری شدیدی با مهرداد بایرامی در محوطه جریمه پیدا و او را با دست بر روی زمین انداخت که داور با تشخیص خود این صحنه را مدیریت کرد.

*ساسان انصاری از سمت چپ سانتری را بر روی دروازه انجام داد که توپ را تهیدست برگشت داد و در این میان بازیکنان تراکتور اعتراض شدیدی را به داور وارد کردند و معتقد بودند خطای هند پنالتی رقم خورده است.

*یکی از افراد نیمکت سپیدرود با تصمیم داور از روی نیمکت اخراج شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه