امام جمعه آستانه اشرفیه:

استاندار برای انتخاب فرماندار آستانه با دقت بیشتری عمل کند/ گروه ها و افراد در عزل و نصب‌های دولتی نباید تعیین تکلیف کنند

امام جمعه آستانه اشرفیه با تأکید بر لزوم توجه استاندار به مذهبی بودن شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: آستانه‌اشرفیه چهارمین شهر مذهبی کشور و قطب مذهبی گیلان است لذا با توجه به این ویژگی‌ها و حساسیت مردم از استاندار می‌خواهم برای انتخاب فرماندار در این شهرستان با دقت بیشتری عمل کند.

استاندار برای انتخاب فرماندار آستانه با دقت بیشتری عمل کند/ گروه ها و افراد در عزل و نصب‌های دولتی نباید تعیین تکلیف کنند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام‌ احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به وضعیت تأسف‌بار استان‌های سیل‌زده اظهار کرد: در باران‌های اخیر علیرغم اینکه باعث حل مشکل کم‌آبی در کشور شده، ولی برای بعضی از استان‌ها ازجمله گلستان و لرستان خسارات زیادی را وارد کرده که جبران این خسارات نیازمند کار جهادی مسؤولان است.

وی با بیان اینکه مردم بار دیگر با کمک‌های خود وحدت و‌ همدلی در کشور را معنا کردند گفت: مردم ایران با سلایق سیاسی و دینی در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر آمده و از هیچ تلاشی برای خوشحالی هم‌وطنان خود دریغ نمی‌کنند.

 

**  ملاک شایستگی است/ گروه ها و افراد در عزل و نصب‌های دولتی نباید تعیین تکلیف کنند

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه در عزل و نصب‌های دولتی، گروه و افرادی نباید تعیین تکلیف کنند بیان کرد: یکی از شعارهای مهم دولت، انتخاب مسؤولان بر اساس شایستگی و‌ بدون توجه به گروه و افرادی خاص است که‌ باید تمام مسؤولان به این نکته مهم توجه کنند.

طیبی با تأکید بر لزوم توجه استاندار به مذهبی بودن شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: آستانه‌اشرفیه چهارمین شهر مذهبی کشور و قطب مذهبی گیلان است لذا با توجه به این ویژگی‌ها و حساسیت مردم از استاندار می‌خواهم برای انتخاب فرماندار در این شهرستان با دقت بیشتری عمل کند.

 

** استاندار باید حرف‌های مردم آستانه‌اشرفیه را شنیده و به در خواست آنان توجه کند

وی با بیان اینکه استاندار باید حرف‌های مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه را شنیده و به در خواست آنان توجه کند افزود: مردم این شهرستان از عملکرد فرماندار در طول این چهار سال رضایت کامل دارند به همین دلیل از استاندار درخواست دارم به این مسئله توجه کنند تا از جمع‌کردن طومار در شهرستان جلوگیری شود.

امام‌جمعه شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه از نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس می‌خواهم‌ به دیدگاه مردم در رابطه با انتخاب فرماندار توجه کند گفت: برخی کارها باعث حرکت خودجوش مردم مثل جمع‌کردن طومار می‌شود لذا از نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس می‌خواهم به این مسئله توجه کند که خوشبختانه دراین‌باره جلساتی را با ایشان برگزار شد که ایشان نیز قول پیگیری لازم را دادند.

طیبی با بیان اینکه انسان باید نعمت‌های الهی را در نظر بگیرد گفت: انسان اگر در همه ساعات شبانه‌روز به نعمت‌های خدا توجه و وظیفه بندگی خود را به‌درستی انجام دهد شامل لطف پروردگار قرار می‌گیرد.

وی با تأکید به نقش مهم پدران در تربیت فرزندان افزود: والدین باید برای فرزند خود بهترین امکانات به‌دست آمده از راه حلال را فراهم کنند زیرا در غیر صورت این فرزند در زندگی به سعادت نخواهد رسید.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه مادران با نقش خود می‌توانند فرزند را به سعادت دنیوی و اخروی برساند بیان کرد: مادر مثل یک باغبان، مظهر مهربانی و لطافت است و‌ باید با استفاده از ویژگی‌ و استعدادهای مختلف باعث شکوفایی و بالندگی فرزند خود شود.

طیبی یکی از نعمت‌های پروردگار برای والدین را فرزند صالح دانست وافزود: فرزند خوب و صالح بهترین هدیه خدا به پدران و مادران است که می‌تواند باعث سربلندی والدین در جامعه شود، به همین دلیل از والدین می‌خواهم از هیچ تلاشی برای پرورش فرزند خوب و صالح دریغ نکنند.

وی با اذعان به اینکه از والدین می‌خواهم برای انتخاب همسر در تفکر خود تجدیدنظر کنند تصریح کرد: شاغل بودن دختر به یک معیار برای انتخاب عروس در بین خانواده‌ها تبدیل‌شده که می‌تواند برای جامعه بسیار مضر بوده و‌ بنیان خانواده ممکن است با خطر مواجه شود زیرا وظیفه مادر تربیت فرزند و مدیریت خانه است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه