امام جمعه آستانه اشرفیه تاکید کرد:

لزوم توجه افراد اصلح به حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر

امام جمعه آستانه اشرفیه با تأکید بر لزوم توجه افراد اصلح به حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر گفت: مردم باید در همه انتخابات‌ها به ویژه شوراهای اسلامی بر اساس معیارها رأی بدهند و لازمه انجام اینکار حضور افراد شایسته در انتخابات شوراها است.

لزوم توجه افراد اصلح به حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع با بیان اینکه انتخابات سال ۱۴۰۰ مهم‌ترین انتخابات درتاریخ جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: استکبار برای ایجاد نقشه‌های خود بر روی انتخابات دقت ویژه‌ای داشته و از این رو مردم باید با حضور پرشور پاسخ محکم و دندان‌شکنی به استکبار داده و به فرد اصلح رأی دهند.

وی با اشاره به نقش مهم معرفی رئیس‌جمهور در طراز انقلابی اسلامی گفت: مردم در طی این چند سال انواع مشکلات اقتصادی را تجربه و در بدترین وضعیت معیشتی قرار داشتند، به این منظور باید رئیس‌جمهور با معیارهای انقلابی اسلامی را به مردم معرفی و مردم از این طریق به فرد اصلح رأی دهند زیرا در این صورت مشارکت در انتخابات با افزایش مواجه می‌شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه یکی معضلات همیشگی در جمهوری اسلامی را مسئله شورای‌های اسلامی شهر دانست و بیان کرد: در طی این مدت برخی از شوراهای اسلامی شهرها در کشور منحل و افراد بسیاری در این خصوص دستگیر و بازداشت شدند که این امر مشکلاتی را برای کشور مواجه کرده‌ است.

طیبی  با تأکید بر لزوم توجه افراد اصلح به حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر افزود: مردم باید در همه انتخابات‌ها به ویژه شوراهای اسلامی بر اساس معیارها رأی بدهند و لازمه انجام اینکار حضور افراد شایسته در انتخابات شوراها است.

امام‌جمعه آستانه‌‌اشرفیه تریبون نماز جمعه را محلی برای بازگو کردن مشکلات مردم و رساندن آن‌به گوش مسئولان دانست و گفت: نهاد نماز جمعه به هیچ‌عنوان در تقویت و تضعیف فرد و جناح خاصی دخالت نکرده و بر اساس وظیفه ذاتی خود همواره به دنبال حل و بیان مشکلات مردم است.

طیبی با اشاره به اقدامات خبیثانه استکبار در طول یک‌سال اخیر علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: در یک‌سال گذشته علیرغم وجود سایه سنگین کرونا بر روی کشور، استکبار و کشورهای غربی حتی از دادن ماسک به ایران جلوگیری کرده و سعی در نابودی و ایجاد ناامنی در کشور با استفاده از ویروس کرونا داشتند ولی مردم و گروه‌های جهادی با همت خود اجازه چنین کاری را به آن کشور خبیث نداده است.

وی با قدردانی از زحمات دانشمندان جمهوری اسلامی در ساخت واکسن کرونا و تزریق آن به گروه‌های حساس گفت: کرونا در این یک‌سال بر زندگی مردم تاثیر بسیار زیادی گذاشت، به طوری که بسیاری از مراسمات مذهبی کشور تعطیلی و به کشور مشکلات اقتصادی وارد شد، ولی دانشمندان با ساخت واکسن کرونا دل ملت را شاد و پاسخ محکمی به استکبار دادند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه مهمترین اتفاق سال ۹۹ را رزمایش مواسات در کشور معرفی کرد و افزود: مردم و جوانان دستور مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات را به خوبی لبیک گفته و با کمک‌های خود به یاری نیازمندان شتافته و به جهانیان نشان دادند مردم ایران اسلامی در هنگام مشکلات در کنار یک‌دیگر هستند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه