امام جمعه اسالم :

ترافیک طولانی شایسته مسافران و استان گیلان نیست

امام جمعه اسالم با اشاره به سفرهای نوروزی به استان گیلان گفت: متأسفانه تغییر محسوسی در زیرساختها و امکانات پذیرایی برای مسافران عزیز احساس نمی شود.

ترافیک طولانی شایسته مسافران و استان گیلان نیست

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عرض تسلیت به جانباختگان سیل اخیر به بیان آیات قران و احادیث در باب شناخت نعمتهای الهی و صبر و شکیبایی در مقابل مصیبتها و مشکلات و امتحانات پرداخت.

باقری به تبیین شعار سال « رونق تولید » پرداخت و با اشاره به بیانات مختلف مقام معظم رهبری در باب جنگ اقتصادی و راه مقابله با آن یعنی « اقتصاد مقاومتی » گفت: وقتی ما نوع سلاح و هجوم دشمن را بشناسیم می توانیم سپر دفاعی قوی و مستحکمی بسازیم که هیچ تیر و ترکشی به آن نفوذ نخواهد کرد.

وی با گرامیداشت روز دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: چهل سال پیش مردم با اکثریت قاطع آراء نظام جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی حکومتی جدید برگزیدند و در طول این سالها پای آن ایستادند، امروز هم مسئولین باید چنان خدمتگزار مردم باشند که عملاً جواب اعتماد چهل ساله آنها را به شایستگی بدهند.

امام جمعه اسالم با اشاره به حادثه غمبار سیل که در چند استان کشور اتفاق افتاد و هموطنان عزیز را گرفتار و داغدار کرد گفت: سیل یک حادثه طبیعی است که در هر کشوری اتفاق می افتد اما مردم با توجه به هشدارها و مسئولین با تدبیر و برنامه ریزی های پیشگیرانه در قالب پدافند غیر عامل می توانند خسارات و تلفات آن را به حداقل برسانند.

باقری گفت: یک عده افراد مشهور غیر کارشناس و یک عده هم به عنوان تماشاچی دور از میدان با اظهار نظرهای غیرفنی، داغ دیگری بر مصیبتهای هموطنان سیل زده می گذارند و برای معاندن و ماهواره های خارج نشین بهانه و خوراک تبلیغاتی می سازند.

امام جمعه اسالم با اشاره به سفرهای نوروزی به استان گیلان گفت: متأسفانه تغییر محسوسی در زیرساختها و امکانات پذیرایی برای مسافران عزیز احساس نمی شود. ترافیک طولانی در ورودی های استان شایسته مسافران و استان گیلان نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه