سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی ماسال معرفی شد

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان و معاون فرماندار ماسال، راشد جهانی به عنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه های شهرستان ماسال معرفی شد.

سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی ماسال معرفی شد

به گزارش ۸دی، جلسه تکریم و معارفه سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ماسال صبح امروز دوشنبه (۲۰اسفند) و با حضور پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛ قربان خوشحال، معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار شهرستان ماسال؛ زهرا بدن آرا، معاون توسعه کتابخانه ها و همکاری ها؛ مجتبی رمضانی، معاون اداری و مالی کتابخانه های عمومی استان؛ مرتضی مرادی، رئیس پیشین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ماسال و راشد جهانی سرپرست جدید اداره این شهرستان در فرمانداری ماسال برگزار شد.

کرمی: شهرستان ماسال ظرفیت های بسیار ارزشمندی در زمینه فعالیت های فرهنگی دارد

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز در این نشست با قدردانی از تلاشهای مرادی در اداره کتابخانه های عمومی شهسرستان ماسال افزود: امیدواریم با انتصاب رئیس جدید کتابخانه های عمومی آنچه که در شان مردم ماسال است در سطح کتابخانه های عمومی اتفاق بیفتد.
کرمی همچنین شهرستان ماسال را دارای ظرفیت های بسیار مهم و ارزشمندی در زمینه فعالیت های فرهنگی عنوان کرد و گفت: امیدوارم با هم افزایی موجود در شهرستان شاهد به ثمر رسیدن این تلاشهای شبانه روزی در رونق کتابخوانی باشیم.
وی در ادامه با اشاره به لزوم تامین نیازهای مالی کتابخانه ها از محل صهم نیم درصدی درآمدهای شهرداری ها اظهار داشت: با اختصاص این اعتبار می توان بسیاری از مشکلات زیرساختی کتابخانه های عمومی را برطرف نمود.

قدردانی معاون فرماندار شهرستان ماسال از مرادی

معاون فرماندار در این جلسه با تشکر از زحمات و تلاش های مرتضی مرادی در پی گیری و ارتقای وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان ماسال، ابراز امیدواری کرد: سرپرست جدید این اداره بتواند با تلاش مضاعف، جایگاه کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان را ارتقاء دهد.
قربان خوشحال با تاکید بر لزوم پی گیری و جذب اعتبارات نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از عوارض شهرداری ها، افزود: انتظار داریم با ایجاد تعامل مناسب میان کتابخانه های عمومی و شهرداری ها و به تبع آن اختصاص سهم نیم درصد کتابخانه ها از محل عوارض شهرداری ها شاهد رشد و ارتقای بیش از پیش زیرساخت های کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان باشیم.
در انتهای این مراسم ضمن تقدیر از سال ها تلاش مرتضی مرادی در شهرستان ماسال، راشد جهانی به عنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ماسال معرفی شد.
راشد جهانی ریاست ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های رضوانشهر و تالش را در کارنامه کاری خود داشته و در طول مدت مدیریت خود در این شهرستان ها فعالیت های فرهنگی متنوعی به انجام رسانده است.
گفتنی است شهرستان ماسال هم اکنون داری ۴باب کتابخانه عمومی در شهرهای ماسال، شاندرمن و روستاهای اولم و طاسکوه می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه