عکاس: الهه فلاح

وداع با ۲ شهید گمنام در مزار شهدای رشت + تصاویر

مراسم وداع با ۲ شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه شنبه ۱۸ اسفند با حضور مردم ولایتمدار رشت در مزار شهدای این شهر برگزار شد.

وداع با ۲ شهید گمنام در مزار شهدای رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، مراسم وداع با ۲ شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه شنبه ۱۸ اسفند با سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و با حضور مردم ولایتمدار رشت در مزار شهدای این شهر برگزار شد.

مراسم تشییع این ۲ شهید فردا ساعت  صبح از سپاه مرکزی ناحیه رشت واقع در پل عراق برگزار می شود.

 

** شهدا در سنی کم به تکلیف خود عمل کردند و یاری‌گر امام شدند

به گزارش ۸دی، سرهنگ عباس بایرامی در مراسم وداع با ۲ شهید گمنام در مزار شهدای رشت ضمن عرض تسلیت شهادت امام علی النقی (ع) اظهار کرد: خدا را شاکریم که در چنین شبی میهمان شهدای گمنام هستیم.

وی با بیان اینکه چندی پیش حوزه علمیه امیرالمومنین رشت درخواست تدفین دو شهید را داشتند گفت: طی مراحل و مکان نمایی با حضور هیئت نظارت این کار نیک انجام شد و امشب نیز شب وداع با دوشهید گمنام است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به دو شهید گمنام ۱۷ ساله و ۱۸ افزود: پیکر یک شهید در منطقه مسلم بن عقیل در سال ۶۱ با رمز عملیات یا ابوالفضل العباس شهید شده، و دیگری در عملیات فرعی والفجر ۸ در منطقه بوارین عراق تفحص شده است.

 بایرامی با تاکید بر اینکه این شهدا در سنی کم به تکلیف خود عمل کردند و یاری‌گر امام خود شدند، بیان کرد: همین ایثارها باعث شد تا انقلاب ۴۰سالگی با شکوه خود را دید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه مراسم تشییع رأس ساعت ۹صبح از مقابل سپاه ناحیه مرکزی پل عراق آغاز شده و تا میدان فرهنگ این شهدا بر دستان مردم تشییع می شوند، گفت: از میدان فرهنگ به وسیله ماشین های تهیه شده تا کیلومتر ۵جاده تهران می رویم و مراسم خاکسپاری در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) انجام می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه