پناهیان در رشت:

مردم باید تشخیص دهند که چه کسی لایق مسئولیت گرفتن است/ امام نشان داد که بعد از ایشان با تفکرات لیبرالیستی مواجه ایم

استاد حوزه و دانشگاه، گفت: امتحان های مردم در آخرالزمان آسان است چون هرکسی حرفی بزند خیلی زود آبرویش میرود مثلا گفتند مذاکره مشکلات را حل می کند، دوماه بعد نتیجه اش آمد و دیدیم.

مردم باید تشخیص دهند که چه کسی لایق مسئولیت گرفتن است/ امام نشان داد که بعد از ایشان با تفکرات لیبرالیستی مواجه ایم

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام پناهیان در نهمین یادواره شهدای شهرک گلسار رشت با اشاره به ترور ناکام پیامبر(ص) و بخشش او نسبت به خیانت کاران به دلیل مصلحت اندیشی، اظهار کرد: روز اول در انقلاب شخصی به نام بنی صدر آمد که همگان بر از بین بردنش اتفاق نظر کردند اما امام خمینی(ره) فرمود مردم انتخاب کردند پس باید به اشتباه خود برسند.

 

** دشمن کسی را نداشته باشد جنگ یا حتی تحریم هم نمی کند

وی با اشاره به وجود ۲۰۰هزار شهید برای پس گرفتن زمین هایی که با وجود بنی‌صدر از دست دادیم، بیان کرد: جنگ، به دلیل وجود نحس بنی‌صدر بود زیرا تا دشمن کسی را نداشته باشد جنگ یا حتی تحریم هم نمی کند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های سراسر کشور افزود: تازمانی که دشمن فرد مورد نظر خود را در داخل نداشته باشد هیچ غلطی نمی کند.

وی با اشاره به کلام قرآن کریم به پیامبر مبنی بر اینکه باید به نحوی ادامه دهی که به تو دستور داده شده است گفت: این دستورات تحت عنوان تقوای سیاسی است که به معنای رشد جامعه تلقی می شود.

 

 

پناهیان با بیان اینکه اگر قرار بود حاکمی بیاید و همه چیز را درست کند پس امام زمان (عج)می آمد، ادامه داد: غیبت امام به دلیل رشد ما است چون ما باید رشد کنیم و این رشد نیز باید به طور طبیعی باشد.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه امام زمان(عج) زمانی می آید که جامعه اسلامی در رشد خود باشد و مردم درک داشته باشند ابراز کرد: مردم خود باید قیام کنند، طرز اداره جامعه را بشناسند و بتوانند تشخیص دهند که چه کسی لایق مسئولیت گرفتن است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های سراسر کشور با بیان اینکه رهبری بر عکس برخی از عناصر فاسد افشا گری نمی کند بیان کرد: شاید با افشا گری او مردم بعضی هارا تکه تکه کنند و بفهمند چه وجود پلیدی دارند.

وی در ادامه گفت: رهبر در انتخابات نظر نمی دهد چون مردم خودشان باید رشد کنند، رهبری نیز پیرو انبیا الهی است، انبیا آمده اند تا مردم قیام کنند نه اینکه پیامبران قیام کنند.

پناهیان با اشاره به هنر پبامبران که مربیان خوب بودن است افزود: پیامبران جای مردم کار نمی کنند و انتخاب با مردم است و اگر مردم اشتباه کنند پیامبران هم به پای اشتباه مردم می سوزند.

استاد حوزه و دانشگاه در پاسخ به این سوال که چرا رهبر جامعه دینی نباید از قدرتش استفاده کند و تمام مشکلات را حل کند خاطرنشان کرد: فلسفه رشد دینی و ظهور رشد خود مردم است، اگر بنا به حل کردن مشکلات توسط استادان بود دیگر رشد اجتماعی معنایی نداشت.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به درک اشاره ها اذعان کرد اگر گروهی شدیم که خیلی مرتب اشاره ها را فهمیدیم درست می شود اما چقدر از اشارات امام (ره) و رهبری را متوجه نشدیم؟

 

** امام در بیانیه های ماه های آخر حیاتشان نشان دادند که بعد از او مشکل ما لیبرال ها هستند

پناهیان با تاکید بر اینکه دین ما دین اشاره ای است و خداوند پیامبر را مبعوث کرد به اشاره سخن گفتن، بیان کرد: چرا امام (ره) ۱۱مرتبه کلمه لیبرال هارا استفاده کرد؟ تنها یکی از آنها قبل از انقلاب بود و بقیه در ۱۰ سال بعدی بود و هر زمان که از لیبرال حرف زد، منافقین هم کنارش بودند.

وی با بیان اینکه امام در بیانیه های ماه های آخر حیاتشان نشان دادند که بعد از او مشکل ما لیبرال ها هستند، گفت: اشاره های امام خیلی صریح است و کامل مسیر درگیری های بعدی انقلاب را که با تفکرات لیبرالیستی مواجه ایم روشن می کردند.

 

** در آخرالزمان هرکسی حرفی بزند خیلی زود آبرویش می رود/ گفتند مذاکره مشکلات را حل می کند، دوماه بعد نتیجه اش را دیدیم

 

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امتحان های مردم در آخرالزمان آسان است چون هرکسی حرفی بزند خیلی زود آبرویش میرود مثلا گفتند مذاکره مشکلات را حل می کند، دوماه بعد نتیجه اش آمد و دیدیم.

پناهیان با بیان اینکه شرایط طوری است که گویا خداوند دیگر می خواهد بساط کفر و نفاق را جمع کند ابراز کرد: خصوصیات فتنه های آخرالزمان این است که صبر ولیّ جامعه دینی زود جواب می دهد.

 

** کسی که مسئول ستاد کاندیدی بود که می گفت تقلب شده؛ وزیر شد!

وی با تاکید بر اینکه امروز کسی نمی تواند حرف بیهوده بزند گفت: اکنون همه چیز مشخص است، کسی که مسئول ستاد کاندیدی بود که میگفت تقلب شده وزیر شد، امروز خیلی زود همه چیز پیش چشمان مردم آشکار می شود.

استاد حوزه و دانشگاه  بیان کرد: خاصیت دوران آخرالزمان همین است که اگر کسی دروغ بگدزد به سرعت مشخص می شود مثل برجام.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های سراسر کشور در پایان افزود: ‌‌‌‌حق بسیار آشکار شده و آشکار تر هم خواهد شد و خدا هم به واسطه وجود شهدا و اشک های خانواده هایشان کارها را آسان می کند.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه