پناهیان در رشت:

صدای شکستن تمدن لیبرال دموکراسی به گوش می رسد

مشاور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های سراسر کشور با تاکید بر اینکه آینده برای لیبرال دموکراسی نیست چون صدای شکستن این تمدن به گوش میرسد اظهار کرد: زمانی با تصور دموکراسی به آزادی میرسیدند اما الان دیگر کسی حس خوبی ندارد.

صدای شکستن تمدن لیبرال دموکراسی به گوش می رسد

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا پناهیان، مشاور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های سراسر کشور عصر امروز در نشست تبیین بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری در در تالار حکمت دانشگاه گیلان با تاکید بر اینکه آینده برای لیبرال دموکراسی نیست چون صدای شکستن این تمدن به گوش میرسد اظهار کرد: زمانی با تصور دموکراسی به آزادی میرسیدند اما الان دیگر کسی حس خوبی ندارد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های سراسر کشور با بیان اینکه ۱۰سال است دموکراسی حاکم است و کشورهای دموکراتیک نمیتوانند بگویند دموکراتیک خوب اجرا نشده اذعان کرد: رهبر ما میگوید که ما هنوز اسلامی نشده ایم زیرا هنوز چیزی است که ما به آن عمل نکردیم اما در غرب دیگر چیزی نیست که آن را انجام نداده باشند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به روابط غلط انسان‌ها در غرب گفت: برخلاف تبلیغات رسانه‌های غربی که زن را اغواگر و خوشحال نشان می‌دهند، سن افسردگی جنسی زنان غربی بسیار پایین است..

پناهیان با اشاره به اینکه در گذر از یک بحران تغییر مسیر قرار داریم باز هم ما آینده داریم و غربی ها ندارند ابراز کرد: بار ها گفتم که دیگر فیلم ساختن از کوچه خیابان های ما کافی است الان وقت نشان دادن غرب و مشکلات آن جا است که متاسفانه ما در زمینه تبلیغات ضعیف عمل میکنیم.

وی با بیان اینکه اگر آگاهی های ما نسبت به افول غرب بالا بود اکنون چنین جلساتی صدها قدم جلوتر بود افزود: غربی ها در حال حرکت به سمت ما هستند و پیشنهاد اول من به تشکلهای دانشجویی شناخت بسیار خوب غرب است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به اینکه اگر تا انتهای غرب بازنگری شود هیچ ایرانی حاضر نیست به سبک اروپایی زندگی کند اذعان کرد: نتایج تمدن غرب را ببینید؛ چرا اولین کشور در خودکشی پیشرفته ترین کشور به نام ژاپن است؟ اگر‌ مطالعه کنید به چیزهای عجیب و غریبی در غرب خواهید رسید.

استاد حوزه و دانشگاه به کفر به طاغوت و سپس ایمان به خدا اشاره کرد و افزود: پیشنهاد من برای ایجاد امید یافتن کفر به طاغوت در خودتان است زیرا اگر غرب در فکرتان فرو نریزد نمیتوانید درک کنید که شما قوی تر از آن هستید.

وی به ضرورت گنجاندن دروس آشنایی با آسیب‌های جوامع غربی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: نهاد نمایندگی ولی‌فقیه باید به فکر این موضوع باشد تا این مشکل را حل کند.

پناهیان با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر اذعان کرد: سال ها قبل کسی همین کار را با قرآن و انبیا انجام داده، من نمیتوانم تبلیغ کنم چون کسرشان ایشان میشود و من نمیتوانم مبلغ ایشان باشم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه