استاندار گیلان:

گیل پارک ها محلی برای عرضه تولیدات روستا و تأمین نیاز مسافران است

استاندار گیلان با بیان اینکه در روستاهای کنار جاده ها باید گیل پارک ها ایجاد شوند تا نیازهای اولیه مسافر و تولیدات گیلان را دارا باشد، گفت: این کار علاوه بر زیبایی و فروش محصولات مختص گیلان ایجاد شغل نیز می کند.

گیل پارک ها محلی برای عرضه تولیدات روستا و تأمین نیاز مسافران است

به گزارش خبرنگار هشت دی، مصطفی سالاری ظهر امروز در همایش شکرانه بهره برداری از ۴هزار و ۷۰۰ پروژه سال های۹۶_۹۷ در نقاط محروم گیلان، اظهار کرد: برای اینکه یک زندگی خوب و شایسته برای مردم رقم بزنیم به رفع سه نیاز مسکن، خدمات و شغل نیاز داریم.

وی افزود: در مبحث مسکن محرومین مجموعه استان ما پرچم‌دار شد و در حوزه خدمات نیز کارهای خوبی انجام شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در رفع نیاز شغل، کار شده اما کم است بیان کرد: در بحث اشتغال و کار آفرینی و ایجاد محیط کسب و کار همه جا متفاوت است که باید به تفاوت ها بپردازیم.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های حوزه گردشگری، ساحلی و مرزی بیان کرد: ما در این حوزه ها باید کار کنیم و از ظرفیت های خود استان استفاده کنیم.

سالاری با بیان اینکه در حوزه کشاورزی در بعضی موارد چندان تفاوتی با یک قرن قبل نداریم افزود: بعد از کشاورزی، گردشگری است که باید از محل گردشگران و با فروش خدمات کسب درآمد کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به حوزه مرزی گیلان با بیان اینکه اکنون در معیشت مردم این ساحلی و مرزی بودن تاثیری ندارد ابراز کرد: اگر باهم همکاری نکنیم در واقع کفران نعمت کرده ایم چون همه امتیازات اعم از منطقه مرزی، ساحلی خوش آب وهوا بودن و تاریخ تمدن را داریم.

سالاری با بیان اینکه در روستاهای کنار جاده ها باید گیل پارک ها ایجاد شوند تا نیازهای اولیه مسافر و تولیدات گیلان را دارا باشد، گفت: این کار علاوه بر زیبایی و فروش محصولات مختص گیلان ایجاد شغل نیز می کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به دریا به عنوان یک ظرفیت که مردم حق استفاده از آن را دارند افزود: در استان گیلان بدون پول دولت در بسیاری از حوزه ها میتوان فعالیت کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه