سردار حزنی در تالش:

دامداران قشر ۲درصدی جامعه هستند که ۲۵درصد پروتئین کشور را تامین می کنند/ قانونی که مانع افزایش تولیدات شود باید برطرف شود

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور، گفت: اگر به سراغ مشکلات دامداران و عشایر نرویم دامداری تعطیل می شود و در پس آن اقتصاد هم تعطیل می شود.

دامداران قشر ۲درصدی جامعه هستند که ۲۵درصد پروتئین کشور را تامین می کنند/ قانونی که مانع افزایش تولیدات شود باید برطرف شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور در همایش شبانان و گله داران غرب گیلان در تالش با اشاره به برگزاری چنین جلساتی در کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال بختیاری، لرستان و اصفهان اظهار کرد: متوجه شدیم باید این همایش را در گیلان رضوانشهر، تالش و بخشی از آستارا نیز برگزار کنیم.

وی هدف اصلی این همایش را شنیدن مشکلات عشایر توسط مسئولین خواند و بیان کرد: یک هماهنگی با مسئولین انجام شده تا در شهرستان، استان یا مرکزیت مشکلات برطرف شود.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور با بیان اینکه دامداران قشر ۲درصدی جامعه هستند که ۲۵درصد پروتئین کشور را تامین می کنند تاکید کرد: تولیدات این قشر از جمله شیر و کره تماما ایرانی است.

حزنی با بیان اینکه عشایر همه باهم از زن و مرد تا کودک باهم کار می کنند و این اقتصاد مقاومتی را رعایت می کنند و وظیفه خود را سالیان سال انجام می دهند، گفت: بدانید که شما برای‌ما مهم هستید که این جلسات را گذاشتیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور با اشاره به برگزاری جلسات در ۱۲ استان برای در میان نهادن مشکلات با مسئولین، بیان کرد: بانک ها، سازمان مراتع، جنگلبانی، جهاد کشاورزی، محیط زیست، دادگستری ها و همه کسانی که می توانند پاسخگو باشند باید بیایند که خیلی از مشکلات را برطرف کنند و این همان اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور با اشاره به برگزاری یک همایش برای شهدای عشایر، تصریح کرد: اینها کسانی هستند که حرف هایشان سیاسی نیست و از ته دل خود حرف می زنند، هدف این است که با هم حرف بزنیم و مشکلات را رفع کنیم ما نیز در کنار شما و مسئولین هستیم.

سردار حزنی با بیان اینکه برای گیلان هم سردار عبدالله پور یک جلسه برای رودبار بگذارد گفت: اگر تمام مشکلات حل نشود میتوان تعدادی از آنها را حل کرد.

** قانونی که مانع افزایش تولیدات شود باید برطرف شود

وی با تاکید بر اینکه قانونی که مانع افزایش تولیدات شود باید برطرف شود بیان کرد: اگر بناست چیزی را که رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی ابلاغ کردند انجام دهیم باید این جلسات را برگزار کنیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور با بیان اینکه هدف را محرومیت زدایی و حل یا کم کردن مشکلات خواند و گفت: گروه جهادی به نام گروه جهادی امام رضا ماموریت دارد به این سه شهرستان رسیدگی کنند و به روستاها بروند از فرمانداران این سه شهر می خواهم با این گروه همکاری کنند تا در بحث دامپزشکی اگر مشکلی است رفع شود.

سردار حزنی با بیان اینکه اگر به سراغ مشکلات دامداران و عشایر نرویم دامداری تعطیل می شود و در پس آن اقتصاد هم تعطیل می شود، خاطرنشان کرد: اگر رونق می خواهیم باید از همین ابتدا حرکت کنیم و با این جلسات در استان و مرکزیت مشکلات را رفع کنیم.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه