محسنی اژه ای:

کیفرخواست پرونده حسین فریدون صادر شد/ حادثه تروریستی زاهدان توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه طراحی شد

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: عملیات تروریستی اخیر در زاهدان، توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه طراحی و توسط کشورهای خود فروخته حمایت شده است.

کیفرخواست پرونده حسین فریدون صادر شد/ حادثه تروریستی زاهدان توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه طراحی شد

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ابتدای نشست خبری امروز خود اظهار کرد: در ورود به دهه پنجم انقلاب مردم در ۲۲ بهمن، دنیا را متعجب کردند و دوستان انقلاب را خوشحال و دشمنان را عصبانی و ناراحت کردند. به سهم خودم نهایت تشکر و از خدا طلب میکنم که بتوانیم خادم واقعی ملت و نظام باشیم.

وی با تسلیت به سپاه پاسداران و خانواده شهدای حادثه تروریستی زاهدان ادامه داد: دشمنان این بزرگی را برنتافتند و خواستند که انتقام بگیرند و جمعی از پاسداران ما را به شهادت رساندند. این عملیات توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه طراحی و توسط کشورهای خود فروخته حمایت شده است. نیروهای نظامی و انتظامی هرچه سریعتر عوامل را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: رهبر فرزانه پیشبینی کردند امسال ۲۲ بهمن پرشورتر خواهد شد و همینگونه هم شد و وقتی بیانیه حکیمانه ایشان را می‌بینیم افتخار می کنیم که زیر پرچم ولایت فقیه هستیم و مسئولیت سنگینی را بر دوش خود احساس میکنیم. جفاست که انسان در خدمت این امام و امت نباشد و از خدا میخواهم که تا نفس داریم در خدمت این نظام و مردم باشیم.

 

کیفرخواست پرونده حسین فریدون صادر شد/ برگزاری دادگاه در اسفندماه

محسنی اژه ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیرأ نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه ضمن انتقاد از طولانی شدن پروسه رسیدگی به پرونده حسین فریدون، خواستار رسیدگی سریع به این پرونده و برگزاری دادگاه علنی شدند، این پرونده اکنون در چه مرحله ای است و آیا اتفاق جدیدی در آن رخ داده است؟ گفت: از نمایندگان مجلس برای پیگیری پرونده ها تشکر می کنم. خود قوه قضاییه برای به سرانجام رسیدن تلاش می کند.

وی افزود: پیش از نامه نمایندگان کیفرخواست پرونده حسین فریدون دوم بهمن صادر شده است و به زودی دادگاه این فرد برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه