فرمانده سپاه قدس گیلان:

یکی از مهم ترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب نشر ارزش های ایثار و شهادت است

تالیف کتاب، یکی از بخش های فرهنگ و هنر است که می تواند در انتقال مفاهیم منیع به نسل جوان مثمر ثمر باشد.

یکی از مهم ترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب نشر ارزش های ایثار و شهادت است

به گزارش هشت دی، آیین رونمایی از کتاب شهادت به وقت ۶، مروری بر خاطرات شهید مدافع حرم گیلانی، محمد حسین عطری صبح امروز با حضور مسئولین استانی و خانواده معظم شهید در سالن اجتماعات ستادکنگره شهدای گیلان برگزار شد.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با قرائت بخش هایی از کتاب و تسلیت شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی سیستان گفت: دشمن امروز به خوبی دانسته که جوانان ما از مرگ و شهادت بیمی ندارند و هرجا نیاز باشد با تمام وجود برای دفاع از ارزش ها در صحنه هستند.

وی افزود: با وجود چنین جوانانی دشمن هرگز فکر حمله به کشورمان نیز از سرش نمی گذرد و یارای تقابل با روحیه ایمان و ایثار مردم ما را ندارد.

عبدالله پور با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب نشر ارزش های ایثار و شهادت است، اظهار داشت: تالیف کتاب، یکی از بخش های فرهنگ و هنر است که می تواند در انتقال مفاهیم منیع به نسل جوان مثمر ثمر باشد.

مادر شهید نیز در سخنانی کوتاه از بانیان این اقدام فرهنگی تشکر کرد و در پایان مراسم رونمایی از کتاب برگزار شد.

با حضور سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و مادر و همسر شهید عطری کتاب مروری بر خاطرات شهید مدافع حرم عطری از مجموعه ساقیان حرم صبح امروز در ستاد کنگره شهدای سپاه قدس گیلان رونمائی شد.

آئین رونمائی از کتاب زندگی نامه شهید عطری برگزار شد+تصاویرآئین رونمائی از کتاب زندگی نامه شهید عطری برگزار شد+تصاویرآئین رونمائی از کتاب زندگی نامه شهید عطری برگزار شد+تصاویرآئین رونمائی از کتاب زندگی نامه شهید عطری برگزار شد+تصاویرآئین رونمائی از کتاب زندگی نامه شهید عطری برگزار شد+تصاویرآئین رونمائی از کتاب زندگی نامه شهید عطری برگزار شد+تصاویر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه