مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

از دیدن جوانان در انعکاس رویدادها خوشحال می شوم/ تداوم انقلاب به همت نسل جدید وابسته است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: شما نسلی هستید که تداوم این انقلاب به شما وابسته است و امیدورام که این تداوم را به نسل های بعد هم انتقال دهید.

از دیدن جوانان در انعکاس رویدادها خوشحال می شوم/ تداوم انقلاب به همت نسل جدید وابسته است

فیروز فاضلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگارهشت دی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در همه زمینه ها از جمله فرهنگ، هنر و سانه یک تعمیقی ایجاد کرده است اظهار کرد: اگر بخواهیم فقط یک شاخص نظیر رسانه را در نظر بگیریم می بینیم که اصلا قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان فرهنگ، هنر و رسانه را به معنای آگاهی خواند و با بیان اینکه جامعه ما جامعه آگاهی مداری شده است گفت: پیش از انقلاب با غلت روزنامه روبه رو بودیم و الان ۱۰ روزنامه فقط در گیلان چاپ می شود.

وی با تاکید بر اینکه بحث های چاپی ما نیز قابل قیاس نیست بیان کرد: پیش از انقلاب با این که گیلان جز پیشروان بوده اما باز هم قیاس ما با قبل خودمان یک قیاس مع الفارق است.

فاضلی با اشاره به فضاهای فرهنگی سال های ۷۰ و ۸۰ یا تالار مرکزی در بوستان‌ملت بیان کرد: قیاس سینماها به این صورت است که اکنون هر خانه یک سینما شده است که این نیز یک پیشرفت است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان در ادامه تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود که فرهنگی نیز تداوم‌خواهد یافت و حضور مدیران در عرصه یعنی که ما پاسخگو هستیم.

فاضلی در رابطه با نحوه مجوز برای نمایشگاه های فرهنگی گفت: افراد به راحتی با ارائه مدارک و ثبت تقاضا می توانند مجوز بگیرند، همینطور در ۴۸ساعت میتوان مجوز یک کتاب را گرفت که ما تلاش می کنیم این زمان را از این هم کاهش دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه با دیدن شما جوانان فعال که در انعکاس رویدادها تلاش می کنید دل شاد می شوم افزود: چون شما نسلی هستید که تداوم این انقلاب به شما وابسته است و امیدورام که این تداوم را به نسل های بعد هم انتقال دهید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه