واکنش های توییتری به غیبت ۲ نماینده رشت در جلسه پاسخگویی مسئولان + تصاویر

کاربران توییتر خواستار پاسخگویی دو نماینده لیست امید رشت به مردم شدند.

واکنش های توییتری به غیبت ۲ نماینده رشت در جلسه پاسخگویی مسئولان + تصاویر

به گزارش ۸دی، چندی پیش  جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین طبق اعلام رسمی قرار بود با حضور ۳ نماینده مردم شهر رشت آقایان جبار کوچکی نژاد، محمد صادق حسنی و جعفرزاده ایمن آبادی توسط هیئت امنای حسینیه امام خمینی (ره) خشکبیجار برگزار شود، اما  علیرغم همه نامه نگاری ها و اطلاع رسانی هایی که از سوی امام جمعه خشکبیجار صورت گرفت جعفرزاده و حسنی (دو نماینده لیست امید رشت) در جلسه پرسش و پاسخی که با حضور گسترده مردم برگزار شده بود حضور نیافتند.(اینجا) 

در پی این اتفاق کاربران توییتری که اکثرا اهل خشکبیجار هستند  واکنش های مختلفی نشان دادند و خواستار پاسخگو بودن این دو نماینده مجلس شدند. گزیده ای از توییت ها را در ذیل می بینید:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اکبر
با سلام این جماعت اصلاح طلب به جز یاوه گویی،سیاه نمایی،فریب افکار عمومی، هوچی گری و مدعی بودن چیز دیگری ندارند. آن هم از لیدر اصلاح طلب که به گفته تاج زاده از روی خیانت در راه اندازی فتنه 88 نقش بارزی داشت، و حاضر نشدند از ملت، بابت دروغی که به نظام اسلامی نسبت داده بودند عذرخواهی کنند. 2 نماینده اصلاح طلب همانند اربابشان حاضر به پاسخ گویی در برابر ملت نیستند چرا که حرفی برای گفتن ندارند.
در حاشیه