در سخنرانی سالانه؛

ترامپ: از ایران چشم برنمی‌داریم

رئیس‌جمهور آمریکا با تکرار ادعاهای همیشگی درباره جمهوری اسلامی ایران، گفت از کشوری که مرگ بر آمریکا می‌گوید، چشم برنمی‌دارد.

ترامپ: از ایران چشم برنمی‌داریم

به گزارش هشت دی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه با حضور در ساختمان کنگره این کشور، دومین سخنرانی سالانه خود را ایراد کرد.

ترامپ در سخنرانی سالانه خود با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: «از رژیمی که مرگ بر آمریکا می‌گوید و تهدید به نسل‌کشی علیه یهودیان می‌کند، چشم بر نمی‌داریم».

وی همچنین در راستای تداوم سیاست‌های مداخله‌جویانه در امور داخلی ونزوئلا، اظهار داشت: «ما در جریان تلاش مردم ونزوئلا برای آزادی، در کنار آنها ایستاده‌ایم».

ترامپ در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیتی که ایالات متحده در زمان ریاست‌جمهوری او پیدا کرده، مدعی شد: «بعد از ۲۴ ماه پیشرفت سریع، اقتصاد ما رشک جهانیان شده است، ارتش ما قوی‌ترین ارتش روی زمین است و آمریکا هر روز در حال موفق شدن است».

رئیس‌جمهور آمریکا با ادعای اینکه در هیچ جای دنیا، کشوری را نمی‌توان پیدا کرد که بتواند با ایالات متحده رقابت کند، افزود:‌«از زمان آغاز ریاست جمهوری من، اقتصاد آمریکا با سرعت دو برابری رشد می‌کند… بیکاری به پایین‌ترین میزان خود در نیم قرن گذشته رسیده است».

ترامپ با ادعای اینکه بعد از به‌دست گرفتن زمام دولت در آمریکا، انقلابی در حوزه انرژی این کشور به‌پا کرده، گفت: «امروز، ایالات متحده بزرگترین تولیدکننده نفت و گاز طبیعی در جهان است».

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه