صادقیان در لیست ۱۸ نفره بازی فردا خواهد بود

امامی‌فر: نتیجه دیدار سایپا با داماش برای ما ملاک نیست/ به حمایت هواداران نیاز داریم

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:ا از شرایط سایپا با خبر هستیم و بازی این تیم با داماش در جام حذفی را ملاک قرار نخواهیم داد.

امامی‌فر: نتیجه دیدار سایپا با داماش برای ما ملاک نیست/ به حمایت هواداران نیاز داریم

به گزارش ۸دی، علیرضا امامی فر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: تمام هم و غم ما این است که جایگاه سپییدرود را تغییر دهیم. ما بازی با پرسپولیس را کاملا فراموش کردیم و مقابل تیمی بازی می‌کنیم که با قدرت و البته با شخصیت است.

وی افزود:ما از شرایط سایپا با خبر هستیم و بازی این تیم با داماش در جام حذفی را ملاک قرار نخواهیم داد.مطمئنا به فکر کسب ۳ امتیاز بازی فردا هستیم و امیدوارم به پیروزی برسیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در ادامه گفت: با توجه به اینکه آوراژ گل ما پایین است به حمایت همه هوادارانمان نیاز داریم این سه امتیاز بازی فردا خیلی می‌تواند در ادامه راه به سپیدرود کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که محروم و یا مصدومان سپیدرود چه کسانی هستند گفت:‌مصدوم نداریم ولی بازیکنانی داریم که به تازگی خوب شده اند و شاید نتوانند به ما کمک کنند.

مربی سپیدرود در خصوص اینکه آیا صادقیان در لیست ۱۸ نفره این تیم برای بازی فردا هست یا خیر گفت:صادقیان در لیست ۱۸ نفره بازی فردا خواهد بود ولی بازی کردن وی بستگی به نظر کریمی دارد.

امامی فر در ادامه نشست خبری در خصوص اینکه آیا بازیکن خارجی مد نظر آنها که سابقه بازی در لاس پالماس را دارد به این تیم اضافه می‌شود یا خیر گفت: ما هنوز در مورد این بازیکن جمع بندی نکرده ایم. با توجه به رزومه این بازیکن و البته قیمت ارز باید پیرامون خرید این بازیکن جمع بندی کنیم.

خبرنگاری گفت داماش که در لیگ پایین تر بوده سایپا را شکست داده و انتظار می‌رود سپیدرود هم این تیم را شکست دهد که امامی فر پاسخ داد: هر بازی شرایط خودش را دارد، آن مسابقه حذفی بود و می‌توانست ۱۲۰ دقیقه ای باشد، این بازی در لیگ برگزار می‌شود ولی همانطور که گفتم هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بازی فردا خواهد بود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه