جانشین پلیس راه گیلان:

رانندگان در محورهای گیلان به زنجیر چرخ مجهز باشند

جانشین پلیس راه گیلان گفت: با توجه به بارش برف رانندگان برای تردد در محورهای گیلان به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

رانندگان در محورهای گیلان به زنجیر چرخ مجهز باشند

به گزارش ۸دی، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: با توجه به بارش باران و برفدر محور‌های استان و لغزنده بودن معابر قبل از تردد در این محور‌ها تجهیزات خودشان را کنترل کنندو با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی، به بارش برف در محور کوهستانی اسالم به خلخال ومحور آستارا به اردبیل در محدوده گردنه حیران اشاره کرد و افزود: به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای تردد در این مسیر‌ها الزامی است.

جانشین پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه، شهروندان و مسافران تا حد امکان از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند، گفت: در صورت تردد در این محور‌ها حتما به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

سرهنگ جابر صفاری افزود: در شبانه روز گذشته ۱۲ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای ۲۰ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه، بیشترین علل تصادفات انحراف به چپ، توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم است، گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

جانشین پلیس راه استان گیلان افزود: با توجه به شرایط جوی استان و لغزنده بودن جاده‌ها، بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار در حال حاضر ترافیک در محور‌های استان عادی و روان است و تردد با سهولت انجام می‌شود.

سرهنگ جابر صفاری با اشاره به اینکه، محور املش به اطاقور به علت مرمت پل کیازنیک بسته است، گفت: رانندگان از مسیرجایگزین املش به کومله تردد کنند.

وی با بیان اینکه، رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه