فرمانده انتظامی شهرستان آستارا خبر داد

کشف ۵۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از کشف بیش از چهار تن تخم‌مرغ فاسد به ارزش ۵۱۰ میلیون ریال و ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف ۵۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در آستارا

به گزارش هشت دی، سرهنگ محمد نمازی این شهرستان اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی سه‌راه قلعه شهرستان آستارا حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت باری مشکوک‌شده و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو متوقف‌شده چهارهزار و ۳۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ فاسد و غیرقابل‌مصرف به ارزش ۵۱۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد تصریح کرد: در این راستا راننده ۳۲ ساله خودروی مذکور دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا هم‌چنین با اشاره به کشف ۱۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش ۴۰ میلیون ریال از یک قاچاقچی ۳۲ ساله گفت: این مقدار سیگار قاچاق از یک واحد صنفی که اقدام به خرید و فروش سیگار قاچاق می‌کرد کشف شده است.

نمازی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خرید و فروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه