رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۴۲ هزار نخ سیگار قاچاق در رشت

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۴۲ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار در رشت خبر داد و گفت: بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این کشفیات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

کشف بیش از ۴۲ هزار نخ سیگار قاچاق در رشت

به گزارش هشت‌دی ارحام عفت‌دوست در گفتگو با خبرنگاران با تشریح پیامد‌های منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاقچیان را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد و اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از نگهداری سیگار قاچاق در یک انبار در شهرستان رشت مطلع شدند، افزود: پلیس به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از انبار، ۴۲ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار خارجی و ۲۱ هزار و ۳۸۴ عدد انواع کاغذسیگار قاچاق را کشف کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان به دستگیری و معرفی متهم ۳۵ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و تصریح کرد: بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این کشفیات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

عفت‌دوست خاطرنشان کرد: به‌منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه