مربی سپیدرود:

در حال رسیدن به اهدافمان هستیم/ دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان سخت است

علیرضا امامی ‌فر مربی سپیدرود : بازیکنان و کادر فنی برای کسب ۳ امتیاز دیدار با نفت مسجد سلیمان مصمم هستند.

در حال رسیدن به اهدافمان هستیم/ دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان سخت است

به گزارش ۸دی، مربی سپیدرود امروز در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در رشت با اشاره به اینکه دیدار مهمی مقابل نفت در پیش داریم گفت : بازیکنان و کادر فنی برای کسب ۳ امتیاز دیدار با نفت مسجد سلیمان مصمم هستند و امیدواریم با حمایت همیشگی هواداران سپیدرود این اتفاق رخ دهد.

علیرضا امامی ‌فر با بیان اینکه دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان سخت خواهد بود افزود : امیدوارم در دیدار مقابل نفتی‌ها که سخت و پیچیده است از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را برده و با گرفتن این ۳ امتیاز خانگی امتیاز آماده دیدار مقابل نساجی شویم.
وی با بیان اینکه سپیدرود اگر برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به پیروزی دست یابد می‌تواند به حاشیه امنیت برسد افزود : همانطور که پیش ‌ازاین هم گفته بودم یک حداقلی را تا نیم‌ فصل در نظر گرفته بودیم که در حال رسیدن به اهدافمان هستیم، اگر مشکلی پیش نیاید و بتوانیم باهمت هواداران و تماشاگران بازی فردا را پیروز شویم می‌ توانیم به حداقل‌هایمان دست‌ یافته و برای رسیدن به حداکثرها تلاش کنیم.

مربی سپیدرود در ادامه در باره جذب بازیکن در نیم ‌فصل گفت : قرار است پس از اتمام مسابقات نیم‌ فصل آقای کریمی با توجه به شرایط اقتصادی و فنی تیم برای جذب بازیکن تصمیم بگیرند اما تا این لحظه جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشده است.
علیرضا امامی فر گفت : همه بازی‌های پیش روی‌ سخت است و چون شرایط خوبی در تفاضل گل نداریم مجبوریم تا پایان نیم‌ فصل ۳ امتیازهای خانگی و حداقل امتیازات خارج از خانه را کسب کنیم تا در نیم‌ فصل دوم بتوانیم نوع بازی ‌مان را تغییر دهیم.
وی با اشاره به مصدومان و محرومان این تیم گفت: یکی دو مصدوم در تیممان داریم که دوران نقاهت خود را سپری می‌کنند و در صورت تائید پزشک می‌توانند در لیست قرار بگیرند.
علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به دلیل پرواز دیرهنگام این تیم نتوانست در نشست خبری حضور یابد.
۲ تیم سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه سردار جنگل رشت با قضاوت شاهو اصلانی به مصاف یکدیگر می ‌روند.

منبع: صدا و سیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه