حجت الاسلام طائب در رشت:

امام زمان روی زمین نیرو می خواهد نه در آسمان/ انقلاب ما وقتی به نتیجه می رسد که خانه خدا دست مؤمنان باشد

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه انقلاب ما وقتی به نتیجه می رسد که خانه خدا دست مؤمنان باشد، گفت: باید دیو را بیرون کنیم تا فرشته بیاید.

امام زمان روی زمین نیرو می خواهد نه در آسمان/ انقلاب ما وقتی به نتیجه می رسد که خانه خدا دست مؤمنان باشد

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام طائب در مراسم سی و یکمین سالگرد شهادت شهید حجت خجسته در مسجد امیرالمؤمنین رشت با بیان اینکه باید از برکات و بصیرت شهدا استفاده کرد اظهار کرد: ما در مقابل تمام دنیا ایستاده ایم و همه در مقابل ما زانو زده اند این از برکت شهدا است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان فکر می کنند شهدای مارا از ما گرفتند و حالا ما مغز متفکر نداریم، بیان کرد: خدا به جای گرفتن جان شهدا یک رزقی به ما داده و آن دیده شدن شهدا است زیرا ما تا همیشه می توانیم از مغز متفکر آن ها استفاده کنیم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به سیر تاریخ اسلام، گفت: وضعیت کنونی ما مانند ساعت پایانی جنگ صفین است.

طائب افزود: در جنگ صفین مالک به خیمه معادیه رسید تا رأس شرک و نفاق را ببرد اما به او پیغام دادند که اگر علی(ع) را زنده می خواهی برگرد زیرا اشعث که جانشین عمار و مفسر قرآن بود با ابراز خستگی از جنگ تیغ بر گردن علی(ع) گذاشته بود و دنبال بهانه ای بودند که جنگ را تمام کنند.

وی با بیان اینکه پیغمبر، امیرالمومنین(ع) و سایر ائمه هیچ گاه علنی در مسجدالقصی نماز نخواندند و فقط در شب به صورت پنهانی در آن مکان نماز می خواندند زیرا دشمن نمی گذاشت.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه در جنگ صفین امام علی(ع) یک ساعت تا گرفتن مسجدالقصی فاصله داشت تصریح کرد: اگر این مسجد توسط امام علی گرفته می شد، تاریخ دچار تغییر می شد.

طائب با اشاره به حرکت و تصمیم امام خمینی(ره) در سال های انقلاب اذعان کرد: امام تکلیفی را در خود احساس کرد و برای آن تلاش کرد و در این راه سختی های بسیار کشید.

 

** امام زمان(عج) روی زمین نیرو می خواهد نه در آسمان!

وی رفتن شاه و برپایی جمهوری اسلامی را جز اهداف امام دانست و افزود: در ۲۲ بهمن مصادف با روز پیروزی انقلاب اسلامی که در آن روز انقلاب اسلامی ۹۸ درصد از آرای مردم را به خود اختصاص داد امام فرمودند انقلاب ما مقدمه ساز دولت جهانی است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به غیبت امام زمان (عج)، گفت: امام زمان(عج) روز زمین نیرو می خواهد نه در آسمان!

وی با بیان اینکه کاری جز اینکه شرایط را برای ظهور مهیا کنیم نمی توانیم انجام دهیم، بیان کرد: فرض کنیم امام زمان (ع) بخواهد بیاید آیا کنار حجرالاسود در خانه خدا امنیت دارد؟! باید خانه خدا را برایش امن کنیم.

 

** باید دیو را بیرون کنیم تا فرشته بیاید

طائب در رابطه با ظهور امام زمان(عج) تصریح کرد: باید دیو را بیرون کنیم تا فرشته بیاید، اکنون باید دیوی که در خانه خدا است را بیرون کنیم تا فرشته ما ظهور کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل در معرض زوال است، گفت: انقلاب ما وقتی به نتیجه می رسد که خانه خدا دست ما باشد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار در ادامه با اشاره به جواب صریح رهبر معظم به نتانیاهو که فرمودند” شما غلط کرده اید اگر ایران را بزنید تلاویو را با خاک یکسان میکنم” بیان کرد: رهبر ما با آگاهیت این حرف را زد چرا که ما سلاح دشمن را از کار انداخته ایم.

وی با بیان اینکه امروز فریاد دشمن درخواست کمک است و جنگ ما مثال جنگ صفین است که کسی جلودار مالک نبود، اظهار کرد: اکنون پس از ۴۰سال اسرائیل جشم باز کرده و چاقو را نزدیک خود احساس می کند.

 

** در ۴۰ سالگی انقلاب خدا بهترین هدیه را به صبر این مردم می دهد

طائب با اشاره به اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب خدا بهترین هدیه را برای صبر این مردم به آنها می دهد گفت: اسرائیل مرگ را میبیند و زمانی که فرو بپاشد دیگر آمریکایی نیز وجود ندارد.

 

** با جنگ اقتصادی می خواهند شما مالک را برگردانید

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار هدف این گرانی های مصنوعی و احتکار هارا حمله مردم به نهاد های دولتی و رهبری خواند و بیان کرد: با ایجاد خستگی در جنگ اقتصادی می خواهند شما مالک را برگردانید.

 

** اگر بصیرت به خرج بدهیم دشمن در جنگ اقتصادی هم شکست می خورد

وی تأکید کرد: اگر بصیرت به خرج دهیم و صبر کنیم دشمن به مانند جنگ نظامی و فرهنگی در جنگ اقتصادی نیز شکست می خورد.

طائب با بیان اینکه قبل از جنگ کسی ما را حساب نمی کرد اما امروز خود دشمن می گوید ایران در دنیا اول است، اذعان کرد: جنگ باعث توان نظامی ما شد و طبق گفته رهبر معظم انقلاب برای استکبار تنها مرگ انتظار را می کشد.

 

** ایران در پی این جنگ اقتصادی ابر اقتصاد جهان می شود

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار خاطر نشان کرد: نتیجه این جنگ اقتصادی این می شود که شما ابر اقتصاد جهان می شوید.

وی افزود: این آخرین آرزویمان است و زمان آزادی دو حرم با هم اتفاق می افتد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه