مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

هدف صدور آرمان های انقلاب به تمام دنیاست/ مومن کسی است که دلش حرم الله باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه املش گفت:امروز سیاست انقلاب اسلامی صدور انقلاب اسلامی بدون جنگ و خونریزی به تمام دنیاست.

هدف صدور آرمان های انقلاب به تمام دنیاست/ مومن کسی است که دلش حرم الله باشد

به گزارش ۸دی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه املش در سالن ارشاد این شهرستان، ضمن تبریک ایام ذی الحجه اظهار کرد: یکی از نکاتی که خداوند در قرآن به آن تاکید دارد،ویژگی های مومنین است، مومنان نزد خداوند ویژگی های خاصی دارند و مورد عنایت ذات کبریا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری با ارشاره به آیه ۱۵ سوره حجرات به برخی از ویژگی های مومنین اشاره کرد و افزود: اولین ویژگی که در این آیه مطرح شده است ،آن است که مومنان کسانی هستند که به خدا و پیامبرش ایمان دارند، و ایمان آن است که انسان قلب خود را حرم ا… قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با اشاره به فتح مکه توسط پیامبر اکرم(ص)بدون قطره ای خونریزی گفت: امروز سیاست انقلاب اسلامی صدور این انقلاب بدون جنگ و خونریزی به تمام دنیاست.

وی دومین ویژگی مومن را عدم وجود تردید در قلب دانست و گفت: مومنان اهل شک نیستند و گفته های خداوند و رسولش را بر خود تکلیف می دانند و درآن تردید نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری با اشاره به سلیمان بن صردخزاعی که در جنگ های بسیاری شرکت داشت اما در حادثه کربلا به ندای امام حسین (ع)شک کرد بیان کرد: تردید انسان های بزرگ را به زمین می زند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان افزود: امروز تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از نیروهای جوان داخل، تولید داخل، اقتصاد مقاومتی و… است، لیکن متاسفانه در عمل،مسئولین و مجریان اجرای دستورات حضرت آقا را تنها به اتاق جلسات خود ختم می کنند و این دستورات در عمل اجرا نمی شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: ویژگی سوم مومن جهاد در راه خداوند با جان و مال خویش است و فرقی نمی کند که کجا باشد، درایران، سوریه،عراق و یا جایی دیگر اگر این ویژگی ها باشد انسان از مرتبه ایمان به مرتبه صدق می رسد.

در پایان این مراسم طی حکمی،حجت الاسلام والمسلمین بابایی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در ناحیه املش منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین تقی پور نیز تقدیر بعمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه