نماینده ولی فقیه در گیلان:

پایه های انقلاب با خون شهدا مستحکم شده است/ خاک پای شهید را سرمه چشمم می کنم

نماینده ولی فقیه در گیلان با طلب صبر و استقامت از خدای متعال برای خانواده شهید حسین پور، گفت: من خاک پای این شهید را سرمه چشمم می کنم و دست پدرش را میبوسم زیرا این ها سرمایه های ما هستند.

پایه های انقلاب با خون شهدا مستحکم شده است/ خاک پای شهید را سرمه چشمم می کنم

به گزارش خبرنگار هشت دی، صبح امروز مراسم رونمایی از کتاب ساقیان حرم با حضور حجت الاسلام رسول فلاحتی، استاندار گیلان و اعضای ستاد بزرگداشت شهید فرمانده نابغه، مرتضی حسین پور شلمانی برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی در این مراسم با بیان اینکه پایه های انقلاب با خون شهدای گرانقدر مستحکم شده است، اظهار کرد: امام (ره) سال ها زجر کشید تا چنین حکومتی در این برهه زمانی وضع شود.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا ساختار این انقلاب است، گفت: چه کسی فکر می کرد ۳۰ سال پس از پایان جنگ مردمانی سبز شوند که با وجود ندیدن جنگ این گونه الگو شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه دشمن تلاش می کند احیاگری های انقلاب را نابود کند، افزود: اکنون ما وظیفه داریم که شهیدان و کسانی که در راه انقلاب تلاش کردند را به عنوان الگوهای خود را حفظ کنیم.

امام جمعه رشت بزرگترین هدف برای این یادبود ها را حفظ نام و یاد این ارزشمندان و مجاهدان دانست و بیان کرد: باید این الگوها را معرفی کنیم و به دشمنان بفهمانیم هنوز در مسیر خون شهیدان و امیرالمؤمنین علی (ع) هستیم و خواهیم بود.

وی ضمن طلب صبر و استقامت از خدای متعال برای خانواده شهید حسین پور افزود: من خاک پای این شهید را سرمه چشمم می کنم و دست پدرش را میبوسم زیرا این ها سرمایه های ما هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه