حادثه رانندگی برای حسین الله کرم/ تشریح جزئیات تصادف از زبان خودش

حسین‌الله کرم، استاد دانشگاه، کارشناس مسائل سیاسی و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس دیشب در حادثه مشکوک تصادف به شدت مصدوم شد.

حادثه رانندگی برای حسین الله کرم/ تشریح جزئیات تصادف از زبان خودش

به گزارش ۸دی، حسین الله‌کرم دیشب در حالی که با موتورسیکلت عازم سخنرانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه فاطمه الزهرای پادگان ولیعصر(عج) بود در مسیر کمربندی شهر ری بزرگراه شهید کریمی دچار سانحه تصادف و مصدوم شد.

الله کرم پس از برخورد با موتور سیکلت فرد ضارب از ناحیه سر، دست و پا به شدت مصدوم شد و به مدت نزدیک به ۳۰ دقیقه بیهوش در آن بزرگراه رها شده بود.

به گفته شاهدان، فرد ضارب پس از حادثه از محل متواری شد.

حسین الله‌کرم دبیر تشکل فرهنگی و سیاسی “شورای هماهنگی حزب‌الله” و از فرماندهان دوران دفاع مقدس، چهارشنبه (۲ خرداد) در حالی که عازم سخنرانی برای پیشکسوتان اطلاعات عملیات ۸ سال دفاع مقدس تهران بود، در بزرگراه شهید کریمی -کمربندی شهر ری دچار سانحه شد.

وی که سوار بر موتور سیکلت شخصی خود بود، پس از برخورد با یک موتورسیکلت دیگر، از ناحیه سر، دست و پا مصدوم و بیش از نیم ساعت بیهوش در بزرگراه رها می‌شود.

 حسین الله‌کرم که اکنون از بیمارستان مرخص شده، در تشریح  جزئیات این حادثه گفت: پس از بروز سانحه به مدت نیم ساعت در اتوبان بی‌هوش بودم که توسط چند نفر به کنار خیابان آورده می‌شوم و پس از رسیدن آمبولانس به هوش می‌آیم.

تصویری از مصدومیت الله کرم که در صفحه شخصی وی در اینستاگرام منتشر شده است

وی ادامه داد: توسط آمبولانس به بیمارستان ۷ تیر منتقل و از آنجا به بیمارستان بقیهالله اعزام شدم. در آنجا مراحل درمانی را سپری کردم و پس از ۲۴ ساعت مرخص شدم.

دبیر شورای هماهنگی حزب الله تصریح کرد: بنده به دلیل ناراحتی قلبی، قرص رقیق کننده خون مصرف می‌کنم و بر اثر حادثه بدنم دچار کبودی و از ناحیه دست و سر دچار آسیب شده‌ام اما خطر رفع شده است.

الله‌کرم  اظهار داشت :پس از وقوع حادثه راکب موتور از صحنه تصادف گریخت و بنده بر زمین افتادم و بیهوش شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از طریق نیروی انتظامی پیگیر این تصادف بوده‌اید یا خیر، گفت: بنده خواستار پیگیری نبوده‌ام و هیچ چیزی هم از آن فرد نمی‌دانم.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا این تصادف سوء قصد بوده؟ یا خیر، تصریح کرد: واقعیت این است که موتور سوار به من زده و پس از آن هم فرار کرده لذا این ۲ نکته مشکوک است ولی نمی‌توانیم بگویم که سوء قصد بوده است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه