مدیر کل بنیاد مسکن گیلان خبر داد:

مقاوم سازی بیش از ۶۰ درصد خانه های روستایی گیلان در مقابل زلزله

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان، گفت: ۶۳درصد خانه های روستایی در مقابل زلزله مقاوم شده است و گیلان رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

مقاوم سازی بیش از ۶۰ درصد خانه های روستایی گیلان در مقابل زلزله

به گزارش خبرنگار ۸دی، محمد اکبرزاده ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در سال ۵۸ تأسیس بنیاد مسکن توسط امام راحل انجام شد.

وی افزود: استان گیلان دارای یک میلیون روستا نشین است که نظام جمهوری اسلامی تمام روستاها را دارای طرح هادی کرده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به توزیع ۸۰ میلیارد قیر رایگان برای اجرای طرح آسفالت در روستاها بیان کرد: قیر رایگان از موهبت های دولت است که در روستاها توزیع شده است.

اکبرزاده بنیاد مسکن را یکی از برکات و یادگار امام برای روستاییان دانست و افزود: بنیاد مسکن گیلان موفق شده است ۶۳درصد خانه های روستایی را در مقابل زلزله مقاوم کند و رتبه اول را در کشور به خود اختصاص بدهد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان درباره سند دار کردن خانه های روستایی، گفت: بسیاری از خانه ها سند دار شده اند و ۲۰ هزار سند باقیمانده به خانوار های روستایی تحویل داده خواهد شد.

اکبرزاده با اشاره به خیرین مدرسه ساز و خانه ساز که برکات بزرگی برای مردم هستند اذعان کرد: از تمام برادران و خواهران مؤمن میخواهم که در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه