امام جمعه رشت:

مطالبه گری مردم در داشتن جامعه ای پویا و زنده مؤثر است/ نمایندگی رهبری مایه افتخار است اما موقعیت دیگری برای ما ایجاد نمی کند

امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی دوستان به تأکید بنده در خصوص عدم نصب بنر تبریک، اظهار کرد: به‌هیچ‌عنوان از این حرکت راضی نیستم زیرا نمایندگی رهبری مایه افتخار است اما موقعیت دیگری برای ما ایجاد نمی کند.

مطالبه گری مردم در داشتن جامعه ای پویا و زنده مؤثر است/ نمایندگی رهبری مایه افتخار است اما موقعیت دیگری برای ما ایجاد نمی کند

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت‌الاسلام‌ رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) با تبریک فرا رسیدن عید مبعث، اظهار کرد: پیامبران برای هدایت انسان ها مبعوث شدند و بندگی در برابر معبود، پرورش و تربیت انسان ها  از اهداف بعثت است.

وی عدالت گستری را از دیگر اهداف بعثت عنوان کرد و گفت: پیامبران و رسولان الهی آمدند تا به بشریت آزادگی و حریت ببخشند.

نماینده ولی‌فقیه در  گیلان با تأکید بر مطالبه گری مردم از مسئولان، تصریح کرد: مطالبه گری مردم در داشتن جامعه ای پویا و زنده مؤثر است.

فلاحتی در ادامه با بیان اینکه برخی دوستان به تأکید بنده در خصوص عدم نصب بنر تبریک، اظهار کرد: به‌هیچ‌عنوان از این حرکت راضی نیستم زیرا نمایندگی رهبری مایه افتخار است اما موقعیت دیگری برای ما ایجاد نمی کند.

وی تصریح کرد: تا زنده‌ام از این تعریف‌ها و تمجیدها بپرهیزید، این جایگاه، جایگاه مردمی است و باید در میان مردم فعالیت کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به فرارسیدن هفته ارتش، گفت: شهدای ارتش تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به وضعیت کشاورزی استان بر تکریم کشاورزان تأکید کرد و گفت: کشاورزان سرمایه‌های این استان هستند و این روزها دغدغه آنان آب است.

وی از مسئولان خواست مشکلات کشاورزان را در این رابطه حل کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه