نماینده مردم رشت در مجلس:

ثروت های یک شبه برخی افراد آزاردهنده است/ اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات است اگر مدیران جرأت ریسک پذیری داشته باشند

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه بسیاری از مدیران از مفهوم اقتصاد مقاومتی اطلاع ندارند، گفت: اگر بر اساس چارچوب اقتصاد مقاومتی کار کنیم بسیاری از مشکلات کشور و استان حل می شود به شرطی که مدیران جرأت ریسک پذیری داشته باشند.

ثروت های یک شبه برخی افراد آزاردهنده است/ اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات است اگر مدیران جرأت ریسک پذیری داشته باشند

به گزارش خبرنگار ۸دی، محمدصادق حسنی پیش از ظهر امروز در همایش رسانه و مالیات در سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه ثروت های یک شبه برخی افراد آزاردهنده است، اظهار کرد: بر اساس برنامه از سال ۶۰ تاکنون هر چقدر اموال شامل زمین های منابع طبیعی، جهاد سازندگی و… توسط افراد دریافت شده است می بایست بطور کامل باید به جای اصلی خود برگردد.

وی با بیان اینکه بر اساس این حرکت مسلما مخالفانی پیدا خواهم کرد و در این مسیر نیاز به کمک رسانه ها داریم افزود: رسانه و مطبوعات در این راه دشوار می توانند باعث کمک و گاه هم باعث کند شدن این مسیر شوند.

**اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات است اگر مدیران جرأت ریسک پذیری داشته باشند

نماینده مردم رشت در مجلس بابیان اینکه بسیاری از مدیران از مفهوم اقتصاد مقاومتی اطلاع ندارند، افزود: اکثر مدیران ما مدیران هزینه‌ای هستند و مشکل اصلی مملکت این است که پول و هزینه خرج می‌شود ولی به هدف و نتیجه مدنظر نمی‌رسیم.

وی تصریح کرد: اگر بر اساس چارچوب اقتصاد مقاومتی کارکنیم بسیاری از مشکلات کشور و استان حل می‌شود به شرطی که مدیران جرأت ریسک‌پذیری داشته باشند.

 

** اگر قرار باشد هر مدیری بدون انعطاف و ریسک عمل کند به یک ربات برنامه می‌دادیم تا اجرا کند!

نماینده مردم رشت در مجلس بابیان اینکه برخی مدیران به دلیل مشکلی که برای تعدادی از مسئولان پیش‌آمده است از ریسک کردن می‌ترسند، افزود: اگر قرار باشد هر مدیری بدون انعطاف و ریسک مطابق قانون عمل کند به یک ربات برنامه می‌دادیم تا اجرا کند!

وی با بیان اینکه مدیران برای حل مشکلات مردم باید شجاع و انعطاف‌پذیر باشند، گفت: امیدوارم کشور به شفافیت مدنظر دست پیدا کند و مردم می‌بایست به حداقل رفاه و جایگاه حقیقی خود برسند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه