شاخص برخورداری آسفالت راه روستایی ‌گیلان به ۵۳ درصد رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه امسال ۳۰۰ کیلومتر از راه‌ های روستایی استان گیلان آسفالت شد گفت: شاخص برخورداری آسفالت راه روستایی استان گیلان ۵۳ درصد است.

شاخص برخورداری آسفالت راه روستایی ‌گیلان به ۵۳ درصد رسید

به گزارش ۸دی، شعبانعلی خاوری عصر امروز در مراسم تجلیل از ادارات کل راه و شهرسازی و بنادر و دریانوردی گیلان به‌منظور کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۹۵ در اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اظهار داشت: ارزیابی عملکرد یک معیار کمی برای سنجش دستگاه‌ها محسوب می‌شود‌.

وی با اشاره به موفقیت اداره‌کل راه و شهرسازی استان گیلان جهت کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۹۵ در استان، خاطرنشان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان گیلان موفقیت مذکور را مرهون تلاش و کوشش بی‌شائبه تمامی همکاران است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با تاکید بر اقدامات انجام شده اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان بیان کرد: شاخص برخورداری آسفالت راه روستایی سال ۹۲ استان گیلان با ۷ هزار و ۶۰۰ کیلومتر ۳۹.۵ درصد بود.

خاوری با تاکید بر رشد چشمگیر برخورداری آسفالت راه روستایی استان گیلان و با بیان اینکه امسال ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان آسفالت شد تصریح کرد: این شاخص هم‌اکنون با ۹ هزار و ۲۰۰ کیلومتر به ۵۳ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در استان گیلان پروژه‌های ملی زیادی را در دست اجرا دارد تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه‌های مذکور خط آهن رشت ـ قزوین بوده و تلاش است در کمترین زمان ممکن پروژه مذکور بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان پروژه‌های کنار گذر لنگرود و پره‌سر، قسمتی از کمربندی انزلی و فاز نخست پروژه فومن-پونل را از دیگر پروژه‌های مهم و بزرگ ملی استان نام برد و گقت: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادارات کل راه و شهرسازی و بنادر و دریانوردی استان گیلان رتبه نخست ارزیابی عملکرد سال ۹۵ دستگاه‌های اجرایی استان گیلان را کسب کردند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه