برانکو: استقلال و فولاد به جمع مدعیان اضافه می‌شوند

برانکو ایوانکوویچ گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

برانکو: استقلال و فولاد به جمع مدعیان اضافه می‌شوند

به گزارش ۸دی، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. انتظار بازی به این سختی را داشتیم. پس از جام حذفی و مساوی در اهواز، این برد برای ما خیلی مهم بود، آن هم مقابل حریف سنتی خودمان. این دومین دربی ما پشت هم بود، بعد از بازی با فولاد.

وی اضافه کرد: خوشحالیم شادی را به هواداران هدیه دادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوب‌شان را نشان دادند و دوست داریم بازی‌های بعدی هم بهتر شویم. طبیعی است می‌خواهیم امتیازمان را با رقبا حفظ کنیم و به همین شکل ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص رقبای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی و اینکه رقابت در نیم فصل دوم سخت‌تر خواهد شد یا نه، تصریح کرد: البته و می‌توان چنین انتظاری داشت. قبل از همه استقلال یک تیم خوب را دارد و یک مربی خوب و موفق را آورده‌اند، اما آنها مانند ما تحت فشار نبودند. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های فشرده و نیم فصل بدون تعطیلی. آنها همینطور زمان بیشتری برای آماده‌سازی داشتند. به نظرم در نیم فصل دوم پرسپولیس، فولاد خوزستان و استقلال مدعی سه تیم اول جدول هستند و تراکتورسازی هم می‌تواند مدعی شود.

برانکو در واکنش به این مسئله که آیا پارس جنوبی را رقیب تیمش نمی‌داند، گفت: نیم فصل اول پارس جنوبی، پیکان و پدیده نتایج خوبی گرفتند. فولاد هم خیلی خوب بالا آمدند، اما با احترام به پارس جنوبی، پیکان و پدیده به نظرم پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتورسازی رقبای جدی‌تری هستند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه