نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی:

هشت دی نشانگر بینش سیاسی عمیق مردم گیلان بود

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه هشت دی نشانگر بینش سیاسی عمیق مردم گیلان بود، گفت: فتنه ۸۸ مانند توطئه‌های دیگر دشمن با مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری خنثی شد.

هشت دی نشانگر بینش سیاسی عمیق مردم گیلان بود

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در آستانه هشتم دی روز حماسه سازی مردم گیلان، اظهار کرد: استان گیلان در تاریخ کشور بستر مبارزه با استعمار و استکبار بوده است.

وی با اشاره به اینکه فتنه را در جهت از بین بردن نظام جمهوری اسلامی به وجود آوردند، افزود: این توطئه دشمن مانند سایر ترفندها و توطئه‌های آن‌ها خنثی شد.

کوچکی نژاد با تأکید براینکه هشتم و ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم گیلان با آرمانه‌ای امام راحل و مقام معظم رهبری بود، گفت: هشت دی نشانگر بینش سیاسی عمیق مردم گیلان است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که بعد از سه دهه تلاش کرده بودند نیروهای خود را در جاهای مختلف پیدا کنند، افزود: فتنه‌گران نیروهای وابسته به بیگانگان بودند و در سال ۸۸ فتنه را به راه انداختند و این توطئه نیز با مدیریت عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری خنثی شد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران این توطئه را خنثی کرد، اظهار کرد: نظام در مقاطع مختلف با حمایت مردمی گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشته است از آن جمله فتنه ۸۸ بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه