خبرنگار: ابوالفضل شکری
نماینده مردم رودسر و املش:

شهر رحیم‌آباد همچنان مخزن آب ندارد / املش با کمبود و نارسایی آب مواجه است

نماینده رودسر و املش با بیان اینکه شهر رحیم‌آباد از نداشتن مخزن آب رنج می‌برد گفت: املش نیز با کمبود و نارسایی آب مواجه است.

شهر رحیم‌آباد همچنان مخزن آب ندارد / املش با کمبود و نارسایی آب مواجه است

 

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی صبح در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهری شهرستان املش که با حضور سید محسن حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان برگزار شد با بیان اینکه بخش رحیم‌آباد هنوز مخزن آب ندارد اظهار داشت: ساخت مخزن این منطقه در حال اتمام است اما هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

وی افزود: شهر املش نیز با کمبود و نارسایی آب مواجه است و هرچقدر به جلوتر می‌رویم این مشکل بیشتر می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش گفت: تا زمان بهره‌برداری سد پلرود و برای جبران کسری آب این منطقه باید یک کار فوری انجام داد.

عباسی ادامه داد: مخزن‌های شهر رانکوه نیز اکنون پاسخگوی این شهر نیست حتی بعضی روستاهای هم‌جوار نیز به‌ناچار از آب سفیدآب استفاده می‌کنند و این امر هم در مشکل کمبود آب املش تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه برای خروج املش از تنش آبی نیازمند ۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم اظهار کرد: فاز مطالعاتی فاضلاب املش انجام شده است و باید وارد مرحله اجرا شویم اما در رانکوه در مرحله مطالعاتی هستیم.

نماینده شهرستان‌های رودسر و املش با بیان اینکه هزینه آب خیلی بالاست و دولت یارانه زیادی برای این ماده حیاتی می‌دهد گفت: ما باید درباره هزینه‌های آب و فاضلاب باید بیشتر اطلاع‌رسانی کنیم تا مردم در این زمینه مطلع باشند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه