ورزشی؛

علیرضا جهانبخش در جشن پیش از کریسمس + عکس

علیرضا جهانخبش و هم تیمی هایش در جشن پیش از کریسمس شرکت کردند.

علیرضا جهانبخش در جشن پیش از کریسمس + عکس

به گزارش ۸دی، علیرضا جهانخبش و هم تیمی هایش در جشن پیش از کریسمس شرکت کردند.

علیرضا جهانبخش و دیگر بازیکنان آلکمار در جشن پیش از کریسمس حاضر شدند و به همراه بابانوئل به کودکان هلندی هدیه دادند.

بیوگرافی علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش جیرنده (متولد ۲۰ مرداد ۱۳۷۲، گیلان) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون در تیم فوتبال ای‌زد آلکمار و تیم ملی فوتبال ایران در پست مهاجم و هافبک راست بازی می‌کند.

جهانبخش در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده شد.[۳] در سال ۲۰۱۵، او به عنوان برترین بازیکن دستهٔ اول لیگ هلند در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ برگزیده شد.[۴]

جهانبخش اصالتاً از تات‌های رودبار گیلان است و در گیلان به دنیا آمده‌است ولی پس از مهاجرت به قزوین در آنجا زندگی خود را ادامه داد.[۵]

او تحصیلات متوسطه را در دبیرستان دولتی صدرا ۲ قزوین گذراند.

در سن ۱۷ سالگی در سال ۱۳۹۰ اولین بازی خود را برای داماش گیلان در لیگ برتر فوتبال ایران مقابل مس کرمان به عنوان یکی از جوان‌ترین بازیکنان داماش تاکنون انجام داد. در ۴۲ بازی در لیگ با داماش او ۱۰ گل به ثمر رساند.

در ۵ خرداد سال ۱۳۹۲، جهانبخش برای پوشیدن لباس ان.ئی. سی در لیگ فوتبال هلند با این باشگاه مذاکره کرد و بعد از تست پزشکی و اخذ ویزا و مجوز کار در ۱۱ خرداد سال ۱۳۹۲ با قراردادی سه ساله به‌طور رسمی به این باشگاه پیوست و اولین بازی خود را در برابر تیم ار.کی. سی والویک انجام داد. او همچنین اولین گل خود را در پیروزی ۸–۰ تیمش مقابل تیم هارکماس بویز در رقابت‌های جام حذفی فوتبال هلند به ثمر رساند. در ۱ دسامبر ۲۰۱۳ (۱۰ آذر ۱۳۹۲) جهانبخش برای تیمش دو گل به ثمر رساند و به پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل ای‌زی آلکمار در رقابت‌های لیگ کمک کرد.

منبع: تهران نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه