خبرنگار: ابوالفضل شکری
از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان املش صادر شد؛

پیام تبریک هفته تربیت بدنی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان املش طی پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

پیام تبریک هفته تربیت بدنی

به گزارش ۸دی، اسدالله عبدالله تابار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان املش طی پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

روز تربیت بدنی و ورزش، روز اندیشیدن به روش‌های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفتی الگوهای انسانیت و پهلوانی است. ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله‌ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌ها محسوب می‌شود.
فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را گرامی می‌داریم و این هفته را به همه پیشکسوتان، مربیان، داوران و ورزشکاران و مسئولین هیئت‌های ورزشی و خیرین ورزشیار تبریک و تهنیت گفته، امید است با تلاش و همدلی همه شما بزرگواران فرهنگ ورزش در جامعه توسعه یابد و با همگانی شدن ورزش بتوانیم در کشف استعدادها برای فتح قله های قهرمانی و ملی گام برداشته و در پیشبرد ورزش شهرستان موفق باشیم.
سلامتی و بهروزی همه شما عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.امیدوارم در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش شهرستان موفق و پیروز باشید.

اسدالله عبدالله تابار

گفتنی است ۲۶ مهر تا ۲ آبان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه