خبرنگار: محدثه فردی
عصر امروز صورت گرفت؛

افتتاح ۱۲ کارگاه نیمه صنعتی در بخش سنگر رشت

کارگاهای نیمه صنعتی مجتمع فشتام با حضور معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رییس دانشگاه گیلان و رییس پارک علم و فناوری استان در روستای فشتام بخش سنگر شهرستان رشت افتتاح شد.

افتتاح ۱۲ کارگاه نیمه صنعتی در بخش سنگر رشت

به گزارش ٨دی، مجید متقی طلب عصر امروز در آیین افتتاح ۱۲ کارگاه نیمه صنعتی مجتمع فشتام سنگر رشت اظهار داشت: این مجتمع صنعتی با ۴۲ هزار متر مربع وسعت، در آینده یک طرح جامع خواهد بود.

رییس پارک علم و فناوری استان گیلان با اشاره به  محدودیت های اعتباری در ساخت کارگاه‌های صنعتی افزود: همه همّ و توان خود را برای افزایش  اقتصاد دانش بنیان به کار خواهیم بست.

متقی‌طلب شرکت‌های این مجتمع را ارزش‌آفرین دانست و گفت: از دلایل ارزش‌آفرینی خوب این کارگاه‌ها می‌توان به فناورانه بودن محصولات این مجتمع اشاره کرد.

وی به افتتاح ۱۵۰۰ متر مربع از این مجموعه برای ۱۲ کارگاه نیمه صنعتی اشاره و  تاکید کرد: این کارگاه‌ها  در دو طبقه و با هزینه ۲.۳ میلیارد تومان ساخته شده است و هنوز بخشی از نیازهای ضروری کارگاه نیمه صنعتی فراهم نشده است.

متقی طلب با بیان اینکه  بحث آسانسور و نمای ساختمان کارگاه نیمه صنعتی هنوز  انجام نشده است تصریح کرد: طرح افتتاح شده قابلیت استقرار ۱۲ شرکت فن آور را داراست ضمن اینکه هم اکنون در این مجتمع ۲۸ شرکت مشغول به فعالیت هستند و در آن ۱۵۰ نفر به  کار مشغول می‌باشند.

گفتنی است، کارگاهای نیمه صنعتی مجتمع فشتام با حضور معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رییس دانشگاه گیلان و رییس پارک علم و فناوری استان  در روستای فشتام بخش سنگر شهرستان رشت افتتاح شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه