خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرمانده سپاه قدس گیلان:

مراسم اربعین شهید حسین‌پور بصورت ویژه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ما باید برای شناساندن این شهید والامقام به مردم برنامه‌ای ویژه برای مراسم چهلم در نظر بگیریم.

مراسم اربعین شهید حسین‌پور بصورت ویژه برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در نشست هناهنگی مراسم اربعین شهید مدافع حرم مرتصی حسین‌پور شلمانی در سالن اجنماعات فرمانداری لنگرود اظهار داشت: شهدای مدافع حرم اعجاز قرن هستند و اینکه یک نفر غریبانه در یک سرزمین دور و برای اسلام عزیز جانفشانی کند ایمان فوق العاده می خواهد.

وی افزود: شهید حسین‌پور در گمنامی سبقه فراوان داشت و ایشان حجتی برای نسل امروز و برای ماست.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ما باید بتوانیم از فضای اربعین شهید حسین پور حداکثر استفاده فرهنگی را ببریم.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه مظهر قدرت ما همین شهدای ما هستند اظهار کرد: آمریکایی‌ها با زور و علم خود به تعبیر خودشان دنیا را اداره می‌کنند و برخی مثل عربستان با پول سعی می‌کنند جهان را مدیریت کنند اما قدرت ایران همین شهدا هستند.

وی با تأکید بر گمنام بودن شهید حسین‌پور در دوران مسئولیت ادامه داد: ما باید برای شناساندن این شهید والامقام به مردم برنامه‌ای ویژه برای مراسم چهلم در نظر بگیریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید حسین‌پور در دوران حضور در سوریه ۶ بار مجروح شده بود و با توجه به معاف از رزم بودن ایشان می‌توانست به مناطق عملیاتی نرود اما همسر جوان و طفل در راه خود را رها کرده و خود را وقف دفاع از کشور و اسلام کرده است گفت: رشادت شهید حسین‌پور باعث شد که مقری که شهید حججی در آن قرار داشت سقوط نکند و با اینکه مجروح شده بود با اینها جنگید و اجازه سقوط پادگان با وجود حمله انتحاری‌ها را نداد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه